Skip to main content

Sinds afgelopen paar dagen na toen was slechte weer 's avonds geweest met bliksem ook daar bij, valt hier telkens de internet verbinding en Wifi weg. Dit is binnen een aantal dagen minimaal 3 tot 4 keer per dag gebeurt. Herstarten van de KPN Box12 Box verhelpt  probleem niet, 3a4 keer ook gevraagd voor hulp via tel servies van KPN maar met paar adviezen ook niet geholpen!!!

Het apparaat is al eens gereset en de stroomkabel is er ook al voor de (geadviseerde) 5 minuten uitgehaald en daarna ingeplugd en opnieuw gestart. Probleem komt nog steeds terug. Kan iemand hier helpen ons met deze vervelende probleem,Voor die gebeurtenis met onweer was alles goed.  

als de internet uitvalt wat ziet u op het modem . 

mag deze dan vanzelf opstarten . kan het zijn dat de voeding van de modem een piek heeft gehad als ergens de bliksem heeft ingeslagen , dan zou de voeding een defect kunnen hebben 


als de internet uitvalt wat ziet u op het modem . 

mag deze dan vanzelf opstarten . kan het zijn dat de voeding van de modem een piek heeft gehad als ergens de bliksem heeft ingeslagen , dan zou de voeding een defect kunnen hebben 

Hoi fester538, alles lijk normaal zijn bij Modem de lampjes branden allemaal en lampje van voeding grand groen ook.


Opnieuw internet en wifi is uitgevallen , in modem inloggen en zag ik net deze:

  

 


Ik denk zelf dat het NT kaststje maakt probleem omdat tot die avond met onweer was alles goed en zonder problemen , ik heb alle trukjes geprobeerd maar is niets geholpen,bij modem brand alle lampjes groen maar bij NT kastje waar groene lampjes normaal knipperen waren zie gewoon stil ,kan met deze iemand Helpen aub,alvast bedankt…. 


 of reden kan ook slechte connectie in de verzamelkast van KPN in mijn wijk zijn, zo hoor ik van mijn kennis namelijk hij heeft bijna zelfde probleem en vertelt dat monteur heeft nieuwe kabel/aansluiting gemaakt en zo opgelost zijn problemen met uitvallen met internet.