Skip to main content

Beste KPN,

Voor de grootste provider(NL) is het een nachtmerrie om een gewoon telefoon nummer te vinden voor service en support.(best raar toch!?)
Vandaar dat ik het nu via deze weg probeer.

Het Probleem:
Internet valt willekeurig uit mogelijk ook de telefoon (Dit is nog niet vastgesteld) Het gaat hier om draadloos (WIFI) als bedraad. (Geconstateerd op het zelfde apparaat om ander probleem uit te sluiten) alle apparaten die zijn verbonden met de Experiabox hebben hier last van.

Experiabox opnieuw opgestart en reset hebben niet geholpen.
WIFI draait alleen op 2.4 GHz (De om schakeling tussen 2.4/5 GHz zorgde er voor dat een apparaat zijn internet verloor(eerder probleem in het verleden))

Experiabox info:
- model VRV9517
- Firmware v5.00.48 build453
- hardware R01

Extra informatie

Het lijkt er op dat wanneer een apparaat(wifi) het netwerk binnen komt een aanleiding is om alles er uit te gooien. Niet bewezen

0800-0402

 

zie ook Contact en klantenservice | KPN, wat naar beneden bladeren tot: Ik heb een andere vraag of wil graag contact: en dan weer onderaan:

 


Andere modem of storingsmonteur lijkt mij.


0800-0402

 

zie ook Contact en klantenservice | KPN, wat naar beneden bladeren tot: Ik heb een andere vraag of wil graag contact: en dan weer onderaan:

 


bedankt voor het nummer

Als ik de link gebruik en zoek kan ik dit echt niet vinden.


Andere modem of storingsmonteur lijkt mij.


een nieuw modem heb ik inderdaad aan gedacht. maar misschien is de oplossing makkelijker dan gelijk iets te ver vangen.


Gewoon bellen laten doormeten, als er de afgelopen 12 uur uitval is geweest dan kunnen ze dat zien en actie ondernemen,  dmv modem of monteur 


Ik zie geen enkele mogelijkheid om met kpn te emailen of te chatten. Wat ik in de menu's ook aanklik, ik krijg geen mogelijkheden geboden, zelfs niet om te bellen.

Mijn probleem is dat af en toe het glasvezelnetwerk in mijn appartement uitvalt. Het glasvezelkastje in de meterkast geeft dan twee groene lampjes en het derde is oranje. De experiabox is dan ook uitgevallen. Als ik in de meterkast de stroom even van het glasvezelkastje haal, start het opnieuw op en na een paar minuten werkt alles weer, de experiabox start dan ook weer op.

Ik heb al twee keer een bericht ontvangen van KPN dat in onze wijk aan verbeteringen wordt gewerkt maar ik weet niet of dat er wat mee te maken heeft want het uitvallen gebeurt ook 's avonds om bijvoorbeeld 22 uur.

Het ligt duidelijk niet aan de aansluitingen naar en vanaf de experiabox, het moet daarvoor liggen bij het glasvezelnetwerk.

Komt dit probleem ergens anders ook voor?


hey Rienvd,

In dit geval gaat het niet om de glasvezel, net kpn aan de telefoon gehad en het lijkt er echt op dat het om  de router gaat en niet de verbinding.

in mijn geval valt het internet weg maak komt ook weer terug.


Maar de experiabox kan het glasvezelmodem toch niet op oranje zetten?

Bij mij komt de verbinding ook terug. 


https://www.kpn.com/service/een-andere-vraag.htm

 

Misschien lukt deze link? Ik ben er ook via een enorme omweg gekomen..

 

Google op KPN chat. En kies dan www.kpn.com > service > een-andere-vraag

Iets naar beneden scrollen, en dan kun je chatten. Als het goed is..


Beste @KPN62_user, ik zie dat je inmiddels contact met ons hebt gehad? Is daar iets uitgekomen? Heb je een nieuw modem gekregen?  Als ik nog iets voor je kan doen, laat je het dan weten?Â