Hoi, ik woon in een grote nieuwbouwtoren in Den Haag, en heb hier een KPN glasvezel 1000mb/s abonnement gekocht. Dat werkte ook meestal prima, totdat donderdag 27-10-2022 het internet wegviel. Hier een timeline:
- 27-10-2022 internet valt uit
- 27-10-2022 contact met klantenservice opgenomen, monteurafspraak gemaakt voor zaterdag
- 29-10-2022 monteur komt langs. Het is een kabel kruising (?) en hij kan het niet oplossen. Hij zegt dat hij ervoor zorgt dat maandag een ander monteur langskomt.
- 29-10-2022 noodpakket bij KPN aangevraagd
- 31-10-2022 geen monteur. Bij KPN gebeld, vervolgens bij KPN Netwerk gebeld. Ondanks wat de eerste monteur me vertelde, was er geen afspraak gemaakt. Zelf een nieuwe afspraak voor vrijdag gemaakt.
- 31-10-2022 geen noodpakket in de post. Opnieuw naar KPN gebeld. Het zou nu wel moeten komen.
- 01-11-2022 geen noodpakket in de post. Opnieuw naar KPN gebeld. Eens iemand aan de lijn gehad die wel wilde helpen. Er was tot nu toe geen noodpakket besteld. Zij kon het gelukkig wel fixen.
- 02-11-2022 noodpakket is aangekomen. Het is iets, maar helaas niet snel genoeg voor 2 mensen die tegelijkertijd moeten werken
- 04-11-2022 weer geen monteur. Naar KPN Netwerk gebeld, monteur heeft een “telefoonstoring” en ze weten dus ook niet waarom hij niet kwam. Hij gaat me terugbellen (tot nu toe niet gebeurd)
Kunnen jullie dit a.u.b. oplossen? Ik ben zo ontzettend klaar mee hier achter aan temoeten lopen- is dat niet de taak van KPN?
Excuses voor mijn slechte Nederlands