Skip to main content

Hoi, wij hebben zojuist geprobeerd het modum aan te sluiten via een IRSA 1 aansluiting. We hebben alles volgens de stappen gedaan, maar het internetlampje blijft knipperen en het internet werkt niet. Hoe kunnen wij dit oplossen?

 

Alvast bedankt!

Ha @Maartje Kanaar, welkom! Heb je het inmiddels op kunnen lossen? Ben je nieuwe klant bij ons of net verhuisd?

 

Je kunt ons telefonisch 24/7 bereiken voor storingen. Dat doe je door te bellen naar ons gratis nummer 0800-0402. Ik wil natuurlijk ook graag met je mee kijken, maar via het forum kan een reactie altijd even op zich laten wachten. Dat is meer geschikt voor vragen waar de community je bij kan helpen 🙂.

 

Mocht je willen dat ik met je mee kijk, vul je dan je forumprofiel aan met je adres en klantnummer en laat je het hier even weten? Per wanneer zou je aangesloten worden?


Hoi @Marcia_ , wij hebben het nog niet opgelost. Wij zijn nieuwe klant bij KPN en onze vorige modem werd via een ander soort kabel verbonden. Dus deze aansluiting is wel nieuw. Wij zouden per 21 mei aangesloten worden en ons oude abonnement loopt per 23 mei af. 


Het kabeltje zit bij het modem in de DSL poort? Niet in "Phone 1" ofzo? Welk modem heeft u gekregen?


Hoi, we zijn erachter gekomen dat ons ISRA 1 punt niet goed in elkaar zit. 


@Maartje Kanaar Ik was net voor je bezig toen een collega me aansprak (intern). Je hebt zojuist contact opgenomen met de klantenservice en een monteur ingepland. We wachten even af!


@Lisa ja het gaat helaas nog niet helemaal soepel, want de eerst volgende mogelijkheid voor een afspraak is 7 juni. Wat zou betekenen dat wij 2 weken zonder internet zitten. Hopelijk kan er iets snellers geregeld worden.


We krijgen nu een tijdelijk WiFi-punt totdat de monteur kan komen gelukkig!


@Maartje Kanaar Ik had in dit geval inderdaad de mogelijkheid om een noodpakket te versturen en heb gevraagd aan mijn collega om contact op te nemen. 

Fijn dat er een (tijdelijke) oplossing is!