Skip to main content

Hallo,

Sinds kort klant van KPN maar in mijn kleine appartement valt internet/wifi steeds weg. 

Heel irritant.

Al enkele keren de wifi getest via de app, maar dit lost niets op. De snelheid wordt alleen maar trager.

Hoe kan dit opgelost worden ? IK ben niet van plan om een monteur van 60 euro te laten komen voor iets wat nieuw is en niet naar behoren werkt.

Dan heb je neem ik aan de zwarte box12?

Zijn daar ook superwifi’s bij verbonden?

Valt het bekabeld ook weg? (Als je dat gebruikt)

En heb je glasvezel of koper? 


Hallo Dennis,

Ja ik heb een box 12

Ik heb volgens mij geen super wifi

Ik gebruik alleen draadloos


En ik heb glasvezel

 

 


Zijn er dit soort dingen in huis? 

 


nee

Het is wel een nul op de meter woning

 


Een probleemloos netwerk bestaat uit een modem, een paar strategisch opgestelde bekabelde versterkers en bekabelde tv ontvangers.

Is dit niet overdreven voor een appartement van 70 vierkante meter ?

 


Een probleemloos netwerk bestaat uit een modem, een paar strategisch opgestelde bekabelde versterkers en bekabelde tv ontvangers.

Is dit niet overdreven voor een appartement van 70 vierkante meter ?

 

Hallo @Peters026 , dat hoeft niet overdreven te zijn, want als het een recent appartement is, is het met beton gebouwd en goed geïsoleerd en heeft bijna elke ruimte een eigen versterker of bekabelde LAN-aansluiting nodig. Met de wifi-test via de thuis-app kun je zelf controleren hoe bij jou de wifi-ontvangst per ruimte is waar je wifi of bekabeld internet wilt kunnen krijgen/ontvangen.

 


Wifi werkt uitstekend. KPN rolt een update uit. Wifi valt steeds weg. Antwoord KPN:"Het ligt aan je appartement". LOL. Die update heeft overaf wifi verstoringen tot gevolg. Ook hier bij ons. Dat ligt toch echt aan de update!