Skip to main content

Hallo! 
ik heb hetzelfde probleem, echter heb ik zelf geen glasvezel aansluiting in mn appartement. 
hoe kan ik dit dan oplossen?

 

Admin: afgesplitst

Hoi en van harte welkom @Geanne123!

Om je goed te kunnen helpen en het forum overzichtelijk te houden, hebben we een eigen topic voor je aangemaakt. Ik lees dat je verbinding niet werkt nadat de stekkers uit het modem geweest zijn, dat is niet fijn. De snelste manier voor hulp hierbij is door te bellen met onze klantenservice. Je bereikt ze via het gratis nummer 0800-0402. Via die weg helpen onze collega's je direct verder.

We helpen je ook met alle plezier via het forum als je wilt, natuurlijk. Kan je meer vertellen over hoe de situatie in elkaar steekt? Welk modem heb je en hoe zijn de stekkers precies aangesloten? Als je geen glasvezel maar een verbinding via de telefoonaansluiting hebt, moet de kabel die van de aansluiting komt in de ‘DSL’ poort zitten. Dat is de WAN poort bij glasvezel.


Hoi! Bedankt voor de snelle reactie! Inmiddels heb ik het probleem gelukkig verholpen 🙂 bedankt!


Hoi! Bedankt voor de snelle reactie! Inmiddels heb ik het probleem gelukkig verholpen 🙂 bedankt!

Fijn om te lezen dat je het probleem inmiddels hebt weten te verhelpen @Geanne123 en bedankt ook voor het laten weten!

Mocht je ons nog een keertje nodig hebben dan horen we dat natuurlijk graag van je 🙂 Voor nu wil ik je in ieder geval alvast een mooie dag toewensen.