Skip to main content

Hoi @Marcia_ 

Ik heb hetzelfde probleem. Mijn internet lampje van me experia box v8 doet het niet. Wireless knippert en broadband brandt wel.  Hoe kan ik dit probleem oplossen?

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Beste @Oxana, welkom! Is het inmiddels verholpen? In dit soort gevallen kan je het beste even bellen met 0800-0402. De collega's staan je voor storingen 24/7 te woord en kunnen meteen met je mee kijken. We zijn hier niet altijd aanwezig, dus reactie kan dan even op zich laten wachten. Heb jij je Experia Box al eens herstart? Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je adres en klantnummer? 


Beste @Marcia_ Marcia_ ,

Ik probeerde opnieuw op te starten en reseten, maar geen resultat. Ik heb de forumprofiel ingevuld.


Goed dat je beide opties hebt uitgeprobeerd en bedankt voor je gegevens @Oxana! Uiteraard jammer dat het niets heeft opgeleverd. Ik heb even met je meegekeken en zie inderdaad dat er iets niet goed gaat. Er komt wel signaal binnen, maar ik kan het modem niet bereiken. Dat is een beetje gek. Ik heb eigenlijk maar een optie en dat is een ander modem toesturen. Dit heb ik gedaan. Dit is een omruilafspraak, de details over deze omruilafspraak ontvang je via e-mail. Controleer je e-mail dus even binnenkort. Het modem ligt morgen, mits alles goed verloopt met de post, voor je klaar bij de Jumbo bij jou in de buurt. Als het modem is afgeleverd, sturen wij een sms op het bij ons bekende contactnummer.  

Mocht je morgen geen tijd hebben om het modem om te ruilen, dan is dat oké. Het pakket blijft 14 dagen liggen voordat het retour gaat naar ons 🙂


:heart_eyes: @Lisa Lisa   Hartelijk bedank


Graag gedaan! We zien je hier graag terug in de toekomst :D 


Hoi @Lisa,

Ik heb de details over omruilafspraak nog niet ontvangen.

 


Hi Oxana, hierbij alsnog de gegevens. Neem de oude in een doosje mee en vergeet je ID-bewijs niet. 

 

Jumbo (4668) Vlijmen

Oliemaat 4

5251AG Vlijmen


Ok, dankjewel 🌞 @Alex_P