Skip to main content

De laatste tijd is de downloadsnelheid van de bekabelde en draadloze wifi erg slecht. Als ik iets probeer te downloaden krijg ik 300kb/s, bedraad en onbedraad. Ik heb een experia box v10a. Ik heb als plan 200mb/s.

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Beste @lindykpn,

Welke aansluiting heb je bij KPN? Is dat koper of glasvezel? Mocht je glasvezel hebben zou je dan dat glasvezelkastje eens 30 seconden van het stroom willen halen, daarna weer onder stroom zetten. Heb je koper? Wat is het maximale haalbaar op jou adres?


Ik heb koper en het maximaal haalbare is 200mb/s


Ik heb koper en het maximaal haalbare is 200mb/s

Is dat de snelheid zoals je die bij aanvraag doet of wat men daadwerkelijk kan leveren? Hoe verder van de centrale hoe lager je snelheid. 
maar 300kb/s is wel extreem laag. Das 3 mbit grof gerekend. 


Heb je de modem V10a eens een reset gegeven? Via de onderstaande site van KPN kun je dit doen:

Hoe herstart of reset ik mijn Experia Box (modem)?

Is dit te moeilijk? Dan kun je het ook door KPN automatisch laten doen:

Modem resetten

LET OP: De instellingen van jou V10a (WiFi wachtwoorden) kunnen verloren gaan, dan zou je die opnieuw in moeten stellen. 


Ik heb koper en het maximaal haalbare is 200mb/s

Is dat de snelheid zoals je die bij aanvraag doet of wat men daadwerkelijk kan leveren? Hoe verder van de centrale hoe lager je snelheid. 
maar 300kb/s is wel extreem laag. Das 3 mbit grof gerekend. 

het maximaal haalbare op mijn adres is 200mb/s en mijn abbonement is ook 200mb/s.


Ik heb koper en het maximaal haalbare is 200mb/s

Is dat de snelheid zoals je die bij aanvraag doet of wat men daadwerkelijk kan leveren? Hoe verder van de centrale hoe lager je snelheid. 
maar 300kb/s is wel extreem laag. Das 3 mbit grof gerekend. 

het maximaal haalbare op mijn adres is 200mb/s en mijn abbonement is ook 200mb/s.

Dat probeer ik morgen dan maar even.


Heb je de modem V10a eens een reset gegeven? Via de onderstaande site van KPN kun je dit doen:

Hoe herstart of reset ik mijn Experia Box (modem)?

Is dit te moeilijk? Dan kun je het ook door KPN automatisch laten doen:

Modem resetten

LET OP: De instellingen van jou V10a (WiFi wachtwoorden) kunnen verloren gaan, dan zou je die opnieuw in moeten stellen. 

Heeft dit effect gehad op de internetsnelheid? @lindykpn 

Â