Skip to main content

Hoe kan het dat een bewoner in ons appartementencomplex (30 appartementen) in november een brief heeft gekregen dat de internetnetsnelheid gratis verhoogd werd naar 100Mbit.  Ik medebewoner, kreeg deze brief niet en heb nog steeds 50Mbit. Waarom ben ik niet verhoogd? Ben al jaren klant van KPN.

Dat is dan waarschijnlijk een tijdelijke actie. Voor 3 maanden ofzo. Doet KPN wel meer. Zulke brieven worden meestal gestuurd naar klanten die dat helemaal niet nodig hebben, die zoiets uit zichzelf nooit zouden nemen. Klanten die het goed zouden kunnen gebruiken krijgen zoiets niet.

KPN is niet gek hé? De bedoeling van KPN is geld verdienen. Niet klanten zomaar een pleziertje gunnen ofzo.


Nee hoor, het is niet tijdelijk. Ook vlakbij mij heeft iemand in november al zo'n brief gekregen. 


Nee hoor, het is niet tijdelijk. Ook vlakbij mij heeft iemand in november al zo'n brief gekregen. 

Hoe dan ook: het is een "willekeurige" actie. Als u zo'n brief niet gekregen heeft, dan heeft u er geen recht op.


Goedemorgen @Poelewoet en bedankt voor jouw bericht.

Het lijkt hier dan inderdaad om een willekeurige actie te gaan, zoals @Nick83 ook al aangeeft. Het is niet uit te sluiten dat je ooit een soortgelijk aanbod krijgt alleen garanderen kan ik het helaas niet, sorry!


@JanZ_  en @Poelewoet:

Ik kan me heel goed voorstellen dat zo'n willekeurige actie een ongemakkelijk gevoel van onrechtvaardigheid oproept bij iemand die al jarenlang klant van KPN is.


Dank voor jullie meeleven!