Skip to main content

Ik kreeg via de email het aanbod de internetsnelheid te verdubbelen. Hiertoe moet ik mijn abonnement aanpassen. Als dit een cadeau is zonder consequenties waarom wordt dit dan niet automatisch gedaan zonder dat ik het abonnement moet aanpassen?

Hallo @robbiep ,

Ik ga er dan vanuit dat je moet overstappen op KPN Hussel. KPN Hussel heeft geen voordelen als een gratis Pluspkakket of een gratis ESPN-pakket als je dit combineert met een mobiel abonnement. 

KPN ziet natuurlijk graag dat iedereen overstapt op de huidige abonnementsvorm : KPN Hussel. 

Kun je anders een foto plaatsen van jouw aanbieding? 


Ja, foto of schermafbeelding. Dus niet copy/past van de tekst.


 


Kun je ook het stukje plaatsen over het aanpassen van jouw abonnement? 


Voor onze trouwe klanten

Wij vinden dat trouwe klanten net dat beetje extra verdienen. Daarom kan je gratis je internetsnelheid verhogen, zolang je klant bij ons blijft. Een verhoging van 50 Mbit/s naar 100 Mbit/s. Word je blij van, toch?

ESPN Compleet erbij? Kijk je graag naar voetbal en andere topsport? Als trotse hoofdsponsor van de Eredivisie bieden we je ook 1 jaar lang gratis ESPN Compleet t.w.v. 156,- aan. Je krijgt dus 2 cadeaus. Geniet ervan!

Zo werkt het!

Verdubbel je snelheid!

  1. Klik op 'Zet aan in MijnKPN'
  2. Log in met je KPN ID
  3. Klik op het adres van je 'Thuis' producten
  4. Klik op 'abonnement wijzigen' onder je huidige internetsnelheid
  5. Kies je gratis snelheidsverhoging
  6. Klik op 'Bevestig hier je wijziging'

Kijk, dat bedoel ik.

Bij de oudere abonnementen heb je altijd de optie om gratis ESPN of gratis Pluspakket te hebben. Nu krijg je ESPN één jaar gratis, maar daarna niet meer.  Bedenk dus goed wat voor jou belangrijk is. 

 

 


Hallo Noordzee, bedankt voor je snelle reacties. Het gaat mij er in dit geval om dat de KPN de aanbieding doet om de internetsnelheid te verdubbelen. Zij weten dat ik vaste klant ben en vraag mij af waarom ik het abonnement moet aanpassen terwijl KPN gewoon de internetsnelheid voor ons zou kunnen verhogen.

In het verleden werd ik al eens door een KPN call-center gebeld met dezelfde aanbieding voor de internetsnelheid maar dat was maar voor één jaar. Het addertje onder het gras was dat als ik na dat jaar die verhoogde snelheid niet zou verlengen (en dan ook ervoor betalen) ik het abonnement weer moest wijzigen en daarmee ons gratis opnemen pakket (wat wij al sinds jaar en dag hebben) zou verliezen.

 


Het is handig dat je even nagaat wat je nu precies voor abonnement hebt. En of het wordt overgezet naar KPN Hussel als je akkoord gaat. Want dat lees ik nu nog niet heel duidelijk. 

Dat gratis opnemen-pakket ben je trouwens ook kwijt na een overstap op KPN Hussel. 

 


Ja, voor dat wijzigen van het abonnement en het verlies van bestaande rechten was ik al bang. Ik blijf gewoon bij het oude. Bevalt tot nu toe goed.

Bedankt nogmaals voor je reacties.


Hoi @robbiep, ben je er nog uitgekomen of heb je mijn hulp nog nodig?