Skip to main content

Tot een paar maanden geleden had ik een goede degelijke snelheid van het internet. Nu wisselt de snelheid constant. Ik merk het bij het gamen en downloaden heel erg. Ik heb de 1 gig verbinding maar als ik ga downloaden wisselt de snelheid nogal. Soms even 940 mb… dan weer 200 dan weer 20 dan weer 600 dan weer 200 dan weer 100 dan weer 50 dan even niks enz. Heb alles geprobeerd. Met gamen merk ik dat ik soms 2 seconden geen verbinding heb. Met tv kijken heb ik dat het kastje soms automatisch herstart. Lijkt net alsof daar ook de verbinding dan weg is. Ik weet dat met downloaden de snelheid altijd wat kan fluctueren maar dit is absurd. Heb allemaal verschillende kabels geprobeerd naast de experia box gezeten met een 2meter kabel (de eest allemaal losgekoppeld) maar het blijft gewoon hetzelfde. Ik gebruik overal cat 6a kabels dus daar ligt het probleem ook niet. Volgens kon moet de internet snelheid gewoon werken en nu moet ik een monteurs afspraak maken wat me 70 euro gaat kosten. En die gaat dus bij mij kijken. Maar ik weet dat met mijn spullen echt geen probleem lijkt mij…  of heeft iemand nog meer ideeen wat het kan zijn waar ik niet aan heb gedacht? 
Als de monteur het oplost en het ligt aan mijn spullen dan wil ik best betalen maar ga niet voor iets betalen en dat er niks opgelost word. Want dit ligt denk ik echt bij kpn/aansluiting/experia box en daarvoor betaal ik niet want dat is de verantwoording van kpn zelf.Â