Skip to main content

Sinds wij van Telfort naar KPN over werden geheveld hebben we alleen maar problemen met ons internet! 

We gebruiken een Experiabox V10 en het internet is drama: op alle apparaten, ongeacht bekabeld of niet, valt om de zoveel tijd de internetverbinding weg. Wel verbonden met de modem, maar dan wordt het volgende weergegeven: “U bent niet verbonden met het internet”. 

Ik ben al de hele ochtend druk met bellen naar KPN en ik vind het schandalig dat er alleen maar wordt geroepen: reset je modem, reset je glasvezel kastje etc. DIT WERKT NIET!  

Ik zou teruggebeld worden door een vriendelijke KPN medewerker, dit is niet gebeurd! Ik vind het ronduit schandalig. 

Het ligt niet aan onze apparatuur want we hebben met dezelfde kabels en modem altijd perfect internet gehad, zowel draadloos als bekabeld. 

Aangezien ik alleen maar dezelfde klachten lees van anderen lijkt het me vanzelfsprekend dat dit probleem bij KPN ligt, de internetverbinding is gewoon niet stabiel, en daar kunnen wij natuurlijks helemaal niets aan veranderen! 

Ik hoop dat KPN heel snel met een oplossing komt, ik krijg morgen een nieuwe modem toegestuurd maar ik ga ervan uit dat dit het probleem niet zal oplossen. Bah! 

Hier hetzelfde, KPN: dit is toch duidelijk een probleem dat bij jullie ligt!

Admin: Reactie verplaatst naar je eigen topic


Hi @Wifi is ruk, welkom op ons forum en bedankt voor jouw bericht. Als het internet steeds wegvalt, dan kan ik me goed voorstellen dat je er klaar mee bent. Je geeft aan dat er een nieuwe Experia Box naar je is verstuurd. Heeft deze het probleem verholpen, of ervaar je nog steeds problemen? Ik hoor het graag van je!