Skip to main content

Een medewerker van KPN deur-aan-deur sales heeft zojuist mij en mijn gezin geprobeerd te intimideren, omdat we weigerde zijn verhaal aan te horen over KPN glasvezel via de intercom. Bij mijn reactie: ‘Geen interesse.’ kreeg ik als reactie ‘Zo u bent bijdehand.’.

Enkele minuten later is de medewerker toch naar onze etage gekomen (een strafbaar feit overigens, aangezien het privéterrein betreft, privéterrein valt onder artikelnummer 461 van het Wetboek van Strafrecht) en heeft hij tegen de deur gebonkt en geschopt. De lafaard is vervolgens snel vertrokken.

Naast aangifte bij de politie, wat kan KPN hier aan doen?

Goedemorgen @Mathizsias en welkom op het forum. Ik kwam je topic tegen en ik moet je eerlijk bekennen dat ik even schrik van jouw bericht. Dat kan absoluut niet de bedoeling zijn. De persoon in kwestie heeft zich dus  geïdentificeerd als een medewerker van KPN zelf of betrof het een derde partij? Aangifte lijkt me sowieso een goed idee en ik ga intern ook nog even opzoek. Ik vermoed van niet maar heb je de naam van de betreffende medewerker kunnen opvangen? Zo ja zou je die dan kunnen delen in een PB en mij een seintje kunnen geven dan? Even voor de zekerheid het gaat dan ook om het adres in jouw profiel toch?