Skip to main content

Een grote boekverkoopsite kan mijn IP adres niet herkennen. Dat is een groot probleem want ik kan niet inloggen. en geen nieuw wachtwoord aanmaken. 

De maker van de site heeft het uitgezocht en gaf aan dat de fout bij de site lag. Het heeft te maken met de planet adressen (die persoonlijke adressen waren niet stabiel oid).

De directeur van de site geeft aan dat het aan mijn planet adres ligt in combinatie met mijn browser en windows. Maar dat is onjuist, ik kan ook via mjn I phone geen nieuw wachtwoord aanvragen. Dit probleem heb ik nergens alleen bij deze site, de directeur zegt dat ik de enige ben van al zijn klanten  die dit overkomt.  Wie kan mijn verder helpen? 

Admin: Titel van topic aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hallo @Franske2 

 

Werkt het wel als je het via mobiel data op je iPhone probeert (dus WiFi even uitzetten)?

Heb je een KPN thuisabonnement of is dat planet adres een email only account?

Bij een thuisabonnement kan je veel meer emailadressen aanmaken, je zou dus ook een extra mailbox aan kunnen maken met @kpnmail.nl aan het eind.

Maar je zou ook een gratis outlook of gmail emailadres kunnen aanmaken en kijken of het daarmee wel werkt.


@Franske2 welkom op ons forum! Heb je de stappen hierboven nog kunnen proberen?


Dankjewel,, ik ga dit zeker uitproberen.  Maar zijn weer een paar stappen, dus dat duurt even.