Skip to main content

  heb net KPN gebeld   ( 8 min )  met mijn Mobiel naar 08000402   , ik dacht dat dit gratis was maar er zijn bij mij 4 min afgeschreven , of is dit niet gratis ?   , kan dit niet terug vinden weet iemand daar antwoord op te geven AUB 

 

    gr bernard 

Het is wel gratis 0800 0402.  beste Bennart Heuer.😀dat moet een foutje zijn 


 gedraaid

Met een mobiel ?  :-)

 


ikzelf heb ook wel eens gebeld met mobieltje maar was gratis. maar als je geen bel tegoed heb zou het kunnen  ik weet het niet zeker .


 gedraaid

Met een mobiel ?  :-)

 

jawel met de mobiel gebeld  


ikzelf heb ook wel eens gebeld met mobieltje maar was gratis. maar als je geen bel tegoed heb zou het kunnen  ik weet het niet zeker .

heb een ABBO  en is vandaag weer vol het was mijn 1ste telefoontje vandaag en ook de laatste en toch 4 min weg vandaar 


Wat vreemd hoopt dat het goed komt 😉


Hoi @BernardHeuer, welkom op het forum! Dit moet inderdaad gratis zijn en niet uit je bundel komen. 
Als je wilt kijk ik graag even met je mee! Kun je het nummer waarmee je gebeld hebt nog toevoegen aan je profiel onder “Persoonlijke opmerkingen” en mij laten weten als dat gelukt is? Dan kijk ik meteen even mee!
Oh en wanneer heb je ongeveer gebeld?


Hoi @BernardHeuer, welkom op het forum! Dit moet inderdaad gratis zijn en niet uit je bundel komen. 
Als je wilt kijk ik graag even met je mee! Kun je het nummer waarmee je gebeld hebt nog toevoegen aan je profiel onder “Persoonlijke opmerkingen” en mij laten weten als dat gelukt is? Dan kijk ik meteen even mee!
Oh en wanneer heb je ongeveer gebeld?

@Thomas  :  het was inderdaad gratis mijn vrouw heeft in de morgen gebeld per ongeluk met mijn toestel