Beste,
Recent is bij ons glasvezel voorbereid tot aan de voordeur. Vooruit lopend op de gehele glasvezel aansluiting ben ik overgestapt van Ziggo naar KPN om tzt van glasvezel gebruik te maken. Totdat glasvezel helemaal beschikbaar is, kan ik volgens KPN gebruik maken van de DSL aansluiting.
Op 28 juni mag ik de installatiespullen hiervoor verwachten. Omdat ik veel thuiswerk, en ik hiervoor internet nodig heb, heb ik alvast gekeken of mijn DSL aansluiting in orde is om niet voor verrassingen te komen staan. Ik heb een DSL aansluitpunt gevonden, maar volgens mij is dit geen ISRA, maar ik kan het mis hebben. Er zijn verder geen kastjes aanwezig die op de ISRA lijken die in de handleiding van KPN getoond staan.
Begrijp ik goed dat dit aansluitpunt niet voldoende is om de DSL installatie voor elkaar te krijgen, en dat ik een ISRA nodig heb? In het geval dat een ISRA nodig is, is dit makkelijk (waar ?) te regelen als een tussentijdse oplossing totdat de glasvezel beschikbaar is? Zijn er andere mogelijkheden?
Alvast bedankt,
Dennis