Skip to main content

Goedenavond. 

 

Wij zagen een heel mooi aanbod.. Een gratis WiFi ontvanger.. Voor nieuwe klanten.. 

 

Maar hoe zit dit.. Voor trouwe klanten?

 

Het is inderdaad een welkomstbonus voor nieuwe klanten. Kpn geeft al jaren een welkomstbonus aan nieuwe klanten dus u heeft die toendertijd ook gehad. Waarschijnlijk in dr vorm van een leuke korting. Wel kunt u tegen een zeer aantrekkelijke prijs Wi-Fi versterkers kopen. Dit doet u via de Wifimanager


Helaas krijgen vaste klanten deze doceurtjes niet omdat de vaste klanten indertijd toen men bij kpn voor de eerste keer een abo afsloten deze doceurtes al hebben gehad


Of overstappen naar iets anders?

Want ik blijf wel van mening... Dat je toch je vaste klanten ook mag gaan belonen?

 

 


Als je beloond wilt worden door KPN, dan moet je er gaan werken. Dan krijg je elke maand een beloning op je bankrekening gestort.


Ik werk gelukkig in een bedrijf waar vaste klanten wel gewaardeerd worden  🥰 


Weet jammer genoeg nu voldoende. 

 

 


Tja, als straks elke vaste klant per jaar een extra cadeautje wil krijgen, kun je er op rekenen dat het abonnement voor iedereen navenant ook met dat bedrag omhoog gaat.
Het zal toch op een of andere wijze betaald moeten worden?  In de lengte of in de breedte.

KPN is geen charitatieve instelling, maar gewoon een commercieel bedrijf.

Het staat je vrij om naar een andere provider over te stappen.


Dat eeuwige gezeur om korting omdat je een “vaste klant” bent… dat mensen niet beseffen dat elke keer de aanbieding ook aan de andere miljoenen klanten geven uiteindelijk leidt tot hogere prijzen voor iedereen.

Lijkt me een typisch NL dingetje. Het volk van de zegeltjes sparen.


Tja, wil je korting is jaarlijks overstappen een optie, die gok dieik niet ga wagen, doe ik jaarlijks wel met de energie, geen probleem met downtime of andere ellende.


KPN.com/kadootje 


Ik zou zeggen; wordt collega :sweat_smile:  Hartstikke leuk werk en een hoop fijne collega's. 

We hebben daar een speciale site voor, en zoals eerder gemeld krijgen we aan het eind van elke maand een verdiend kadootje.