Skip to main content

Ik had een Internet pakket besteld. Modem kwam over een week, maar duurde nog een tot internet was aan. Toen bleek dat ik een andere aansluiting heb thuis en ik wist niet waar mijn hoofdaansluiting ligt (ik was net verhuisd).

Heb voor monteur gevraagd  en moest nog 5 dagen wachten tot hij  komt. Ja , dacht OK..ik heb zo lang gewacht kan nog wel..  Voor deze dag had ik op werk gevraagd om eerder weg te gaan i.v.m. het monteur die moest om 15.00 uur komen. Toen werd ik door hem gebeld om 11 uur en hij vroeg als kan eerder komen , rond 12.30 ofzo.. Ik zei dat afspraak was om 15.00 . Hij zei ja klopt, maar ik ben druk daarom vraag ik aub als eerder kan. Ik zei ik ben niet thuis, hij vroeg als iemand thuis is om open te doen. Dan kan hij alles regelen. Ik zei dat mijn schoonmoeder zorgt voor mijn kindje tijdens werk , maar zij spreekt geen Nederlands.  Hij vond het OK. Zei als er is iets ik ga u bellen. Dacht OK, doe maar. Hij kwam thuis on 13.00uur , mijn schoonmoeder belde mij en zei dat het monteur iets ging vragen maar zij begrijp niet. Het werd telefonisch met hem gesproken door mij . Hij moest lang ook zoeken waar de ISRA punt is van KPN . Uiteindelijk heeft het gevonden.  Het lag in mijn badkamer - wat fijn.. Hij had de modem daar aangesloten,  maar bleek dat geen internet is. De straat werd gegraven voordat we gingen verhuizen en ze hebben wat verkeerd gedaan , dus moest weer gegraven worden door andere monteur. Het werdt afgesproken voor de volgende dag. Toen ik thuiskwam heb ik gevonden gewoon alles op de grond liggen . Vond het helemaal niet netjes... De volgende dag kwam andere monteur, heeft wel snel alles geregeld.  Ik had meteen internet uiteindelijk  .. dus ik weet niet als het altijd zo is nadat het monteur is geweest.  Ik vind het onprofessioneel. 

 

Dus nu werkt het? En waar staat de Experiabox nu? Toch niet in de badkamer hoop ik?


Nee, ik heb wel een langere kabel gekocht zodat die uit de badkamer kan komen . Echt raar.. maar bleek dat waar de badkamer nu is , was een kleine kamer vroeger.. 


Reageer