Skip to main content

Hallo iedereenĀ 

Mijn vraag gaat over verhuizen

Heb een vast glasvezel abo en ga over een tijdje verhuizen naar een nieuwbouw appartement en dit zal eind november /december klaar zijn.

Ga half september zolang op een resort wonen maar daar is geen aansluiting en ook geen telf aansluiting.. Wil als mijn appartement klaar is weer glasvezel hebben.

Kan ik mijn huidige abo bevriezen zodat ik mijn forumnaam kan behouden of moet ik alles opzeggen en op het eind van het jaar weer een nieuw abo afsluiten?

Nee, dat kan niet. Dergelijke vragen worden wel meer gesteld. Maar KPN doet da niet.

Uw forumnaam kunt u wel gewoon behouden hoor šŸ˜


HalloĀ @Spike11Ā ,

Je kunt in de periode in het resort eventueel kiezen voor een e-mail-only-abonnement. (7,50 per maand) Ā Dan behoudt je jouw e-mailadres(sen). Geef dat duidelijk aan in het telefoongesprek met 0800-0402 als je jouw huidige abonnement opzegt.Ā 


@Spike11Ā 

Kun je niet jouw KPN abonnement aanpassen (bijv. nu glasvezel eruit en mobiel erin) en als je op jouw nieuwe adres woont opnieuw aanpassen (bijv. glasvezel erin en mobiel eruit) ?


Wat wil je daar mee bereiken @WMG-NĀ ? Als je Internet thuis opzegt kan je de e-mailaccountsĀ alleen behouden in een e-mail only abonnement. Mobiel abonnement is daar niet geschikt voor.


Wat wil je daar mee bereikenĀ @WMG-NĀ ? Als je Internet thuis opzegt kan je de e-mailaccountsĀ alleen behouden in een e-mail only abonnement. Mobiel abonnement is daar niet geschikt voor.

Gebruik geen kpn email account dus een e-mail only is geen optie.


Gebruik geen kpn email account dus een e-mail only is geen optie.

OKĀ @Spike11Ā ,

Dan kun je gewoon jouw abonnement (op tijd) opzeggen, dat gaat het makkelijkste via 0800-0402. En na de oplevering van jouw nieuwe woning een nieuw abonnement afsluiten. Ā Doe die aanvraag ook op tijd, zeker drie weken voor de oplevering.Ā 


Gebruik geen kpn email account dus een e-mail only is geen optie.

OKĀ @Spike11Ā ,

Dan kun je gewoon jouw abonnement (op tijd) opzeggen. En na de oplevering van jouw nieuwe woning een nieuw abonnement afsluiten.Ā Ā 

Denk dat het zo moet ja hoop alleen mijn forum naam te behouden .

Ā 


Denk dat het zo moet ja hoop alleen mijn forum naam te behouden .

Gebruik je voor de community nu een KPN ID? Of log je hier in met Facebook?

Af en toe inloggen op je KPN Account (met KPN ID) en je behoud dat. En het daaraan gekoppelde forumaccount.


Denk dat het zo moet ja hoop alleen mijn forum naam te behouden .

Gebruik je voor de community nu een KPN ID? Of log je hier in met Facebook?

Af en toe inloggen op je KPN Account (met KPN ID) en je behoud dat. En het daaraan gekoppelde forumaccount.

Ja gebruik een kpn id en heb geen Facebook.

Heb al zeker 10 jaar kpn enĀ  een tijdje geleden overgestapt naar Odido maar daar maar 4 mnd gezeten was een grote vergissing en vervroegd weer overgestapt naar kpn wat nu inmiddels alweer 4 mndĀ  geleden is

Ā 


Zo. Dat je dat voor elkaar hebt gekregen tijdens je contractperiode bij Odido. Heb 2 kennissen met Odido. Wat een onscherp beeld heeft hun tv dienst.

Bij de ene kennis, met 26ā€ HDready, valt het nog niet zo op. Maar de ander, met een 50" 4k tv, is het vreselijk om aan te turen.


Zo. Dat je dat voor elkaar hebt gekregen tijdens je contractperiode bij Odido. Heb 2 kennissen met Odido. Wat een onscherp beeld heeft hun tv dienst.

Bij de ene kennis, met 26ā€ HDready, valt het nog niet zo op. Maar de ander, met een 50" 4k tv, is het vreselijk om aan te turen.

Had vanaf aansluiting bij Odido al problemen die Odido niet kon of wilde verhelpen daarom kon ik daar weg dus voor mij nooit geen Odido meer.


Reageer