Skip to main content

Vandaag de sleutel van mijn nieuwe kantoor pand gehad. Echter lijkt het isra punt in behoorlijk slechte staat? Waar kan ik.dit melden om het gerepareerd te krijgen en zitten hier kosten aan?

is er geen glasvezel oid aanwezig?


Jawel maar van Delta en aangezien ik niet veel internet nodig 100/30 is voldoende ga ik VDSL gebruiken


ah ok , hopelijk kan een moderator je verder helpen :)


Misschien kan een van de monteurs eens zijn licht hierover laten schijnen? @Ik_Hussel , @DennisA78 , @NHendriks , zou een van jullie eens na die fotos willen kijken?


Jawel maar van Delta en aangezien ik niet veel internet nodig 100/30 is voldoende ga ik VDSL gebruiken

Delta is wel goedkoper. Bij Delta heeft u 150 mbit up en down voor 45 euro. Bij KPN bent u voor 100/30 49 euro kwijt.


Eerste  12 maanden voor 35 euro

En de glasvezel zit op een andere plek van het pand en is niet makkelijk door te trekken

 

 


niet eventueel ziggo aansluiting aanwezig in het bedrijf, anders zou je daar ook naar kunnen kijken


Nope. Westland dus Delta of KPN.

Delta is echt er bij navragen al in gebruik en kan niet gedeeld worden.

 

 

Dus ik heb alleen DSL als keuze Coax ligt er niet


als jij het red met de snelheid kpn prima toch dan , ik ben benieuwd hoe dit verder verloopt , hoop dat de kpn monteurs hier je meer info kunnen geven


Lijn kan tot 200/60 leveren.

 

Enige wat ik doe is een filmpje kijken en soms wat uploaden naar de cloud.  100/30 is dan ruim voldoende


...


Hi @robinjoo1, welkom hier. 

Als ik de staat van de aansluiting/ISRA zie kan het een beste een monteur hier naartoe. Heb je al een bestelling bij ons geplaatst? En gaat het om een zakelijke aansluiting? Aangezien je een kantoorpand benoemt. 

Ik hoor graag van je. 


Hi @robinjoo1, welkom hier. 

Als ik de staat van de aansluiting/ISRA zie kan het een beste een monteur hier naartoe. Heb je al een bestelling bij ons geplaatst? En gaat het om een zakelijke aansluiting? Aangezien je een kantoorpand benoemt. 

Ik hoor graag van je. 

je hebt de verkeerde getagt zie ik nu pas, hbet moet om @Brent van der Geest gaan :P


Hi Allemaal. Bedankt voor de inzet. Een ex monteur uit de buurt heeft het ondertussen kunnen oplossen en aansluiten.

 

Niet de mooiste oplossing maar wel 104/32 gemeten met Speedtest.

 

 

de kabel er naast is doorgeknipt in de grond door de oude eigennaar dus die werkt niet

 


Hi @robinjoo1, welkom hier. 

Als ik de staat van de aansluiting/ISRA zie kan het een beste een monteur hier naartoe. Heb je al een bestelling bij ons geplaatst? En gaat het om een zakelijke aansluiting? Aangezien je een kantoorpand benoemt. 

Ik hoor graag van je. 

je hebt de verkeerde getagt zie ik nu pas, hbet moet om @Brent van der Geest gaan :P

Hoi, verkeerde @ gedaan. Excuus. 


Hi Allemaal. Bedankt voor de inzet. Een ex monteur uit de buurt heeft het ondertussen kunnen oplossen en aansluiten.

 

Niet de mooiste oplossing maar wel 104/32 gemeten met Speedtest.

 

 

de kabel er naast is doorgeknipt in de grond door de oude eigennaar dus die werkt niet

 

 Wat ontzettend aardig van die monteur, fijn dat het weer goed werkt. Ik vind het echter nog wel vrij open. Ik stel toch voor om alsnog een monteur te sturen die het helemaal netjes maakt, dat is namelijk ook een vrij oud aansluitpunt. Kan uiteraard ergens volgend jaar, maar lijkt me handig voordat je binnenkort weer met een slechte verbinding zit.