Skip to main content

Hallo,

Sinds 18-11 jl. heb ik geen internet meer via glasvezel.
Wat er bij ons in de flat regelmatig gebeurt is dat als er een nieuw abonnement gepatched moet worden in de wijkcentrale er een bestaande uitgehaald wordt, dit is al bij meerdere buren gebeurt de laatste 12 maanden sinds wij glasvezel hebben, dit keer was helaas ik aan de beurt en nu zit ik dus al 4 dagen zonder internet, met het ook op nog een week of 2. Erg vervelend aangezien ik heel veel thuis werk en ik nu via mijn mobiele abonnement (niet van KPN) elke dag € 3,00 aan extra internet kosten kwijt ben om überhaupt iets te kunnen.

Maandag 20-11 s'ochtend een monteur langs geweest, deze vertelde mij niks te kunnen (terwijl er letterlijk 1 snoertje in de kast gepatched moet worden) doen en dat hij mijn klacht door ging zetten naar KPN Netwerk, ik zal dezelfde dag nog gebeld worden, dit is tot op heden (21-11 16.00u) nog niet gebeurd.

Nu is dit een paar maanden terug ook bij mijn buurman gebeurd, deze beste man kreeg meteen een '’noodpakket'’ toegestuurd.
Gisteren heb ik contact gehad met jullie klantenservice en werd er handmatig een noodpakket voor mij aangevraagd, de verbinden viel constant weg en uiteindelijk ben ik hier dan ook 45 minuten mee bezig geweest, s'avonds de klantenservice nog eens gebeld of het pakket inderdaad aangevraagd was want ik had nog steeds geen bevestigings mail gekregen, de dame vertelde mij dat ze kon zien dat hij handmatig was aangevraagd en het noodpakket vast wel zou komen.

Aangezien ik al meerdere keren dingen beloofd heb gekregen via de KPN klantenservice zat het me toch niet lekker en heb ik vanochtend 21-11 nogmaals gebeld, wat bleek? de meneer aan de telefoon kon helemaal niks vinden over een noodpakket? Nu heeft deze meneer nogmaals handmatig een pakket aangevraagd aangezien ik nog steeds geen afspraak heb met KPN Netwerk of daar überhaupt over gebeld ben en we zometeen beginnen aan dag 5 zonder internet en ik niet verwacht dat deze nieuwe monteur snel gaat komen, wederom tot op heden geen mail van bevestiging of een mail met een track&trace.

Kunnen jullie mij hier alstublieft mee helpen en in het systeem kijken of er nu wat onderweg is naar mij? Ik wordt een beetje moedeloos van het feit dat ik nu denk ik bij elkaar al zeker 2 uur aan de telefoon heb gehangen om een noodpakket te kunnen ontvangen, de telefoontjes over mijn storing die 1 van jullie monteurs heeft veroorzaakt en de telefoontjes naar KPN Netwerk nog niet eens meegenomen.

Met vriendelijk groet,

Denies Petersen

Â