Skip to main content

Maandag werd mij aan de telefoon verteld dat ik een track en trace code zou ontvangen voor een nieuwe router. Ik heb deze code niet ontvangen en wil vragen of de router onderweg is.


*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hoi @Waaromisditzoingewikkeld, welkom op ons Forum.

Ik hoop dat je de nieuwe apparatuur inmiddels hebt ontvangen. Als dat niet het geval is, kun je dan je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan ga ik uitzoeken waar het precies mis gaat.


@Jose_  Hoi bedankt voor de reactie. Ik heb mijn gegevens ingevuld, ik heb nog geen router ontvangen en ook geen Track & Trace. 


Helder @Waaromisditzoingewikkeld, bedankt voor het invullen van je gegevens. Ik zie ook dat er nog geen nieuw modem onderweg is. :frowning2: Mijn excuses hiervoor. Ik heb een bericht gestuurd naar de logistieke afdeling met het verzoek om zo gauw mogelijk een nieuwe Experia Box jouw kant op te sturen. Zodra het pakket verstuurd is, ontvang je een sms ter bevestiging. 


Goedemorgen @Waaromisditzoingewikkeld, ik heb vandaag bericht gehad van de logistieke afdeling dat er een Experia Box voor je is besteld. Als het goed is heb je hier ook per sms bevestiging van gekregen. 

Het pakket wordt morgen (27 oktober) tussen 12.00 - 15.00 uur omgeruild. Het is van belang dat je de oude Experia Box + stroomadapter al klaar hebt staan voor de koerier, deze neemt de koerier namelijk mee.


Reageer