Skip to main content

Ik ben nu sinds ca. 1,5 maand verhuisd naar een nieuw adres, maar tot nu toe is het me nog niet gelukt om er achter te komen waar en hoe ik mijn wifi moet aansluiten. Op de foto zie je het enige punt waarvan ik vermoed dat het op aangesloten kan worden.. maar hier ben ik nog onzeker over. Wie oh wie kan mij vertellen of dit een mogelijk punt is of dat het toch iets anders zal zijn? Verder is er in mijn woonkamer enkel een aansluiting voor televisie.. 

 

Hallo @GoyaOda , zo te zien is dat een beltransformator.

Onderstaand een voorbeeld van IS/RA-punten in de meterkast en/of huiskamer:

voorbeelden van een IS/RA-punt

 


Hallo @GoyaOda , zo te zien is dat een beltransformator.

Onderstaand een voorbeeld van IS/RA-punten in de meterkast en/of huiskamer:

voorbeelden van een IS/RA-punt

 

Bedankt voor je reactie! Ik heb helaas geen enkel punt wat daar op lijkt.. dus ik weet verder niet waar ik het kan zoeken 😅 

 


Hallo @GoyaOda , zou het ook kunnen zijn dat je een glasvezelaansluitpunt in de meterkast of elders hebt volgens onderstaand voorbeeld:

Glasvezelaansluitpunt
Glasvezelmodem

 


Hi @GoyaOda,

Als je het aansluitpunt niet kunt vinden, is het wel erg lastig om iets aan te sluiten :slight_frown: Hoe is je situatie verder? Heb je al een bestelling geplaatst bij KPN en de apparatuur daarvoor ook in huis? Of zit het helemaal anders? Hoor het graag!


GoyaOda,

Geen oplossing maar ik wil je waarschuwen voor de beltransformator die op de foto staat. Er ontbreekt een kapje aan de onderkant. Hierdoor kan je zomaar de aansluiting aanraken waardoor je onder spanning kan komen te staan. 


GoyaOda,

Geen oplossing maar ik wil je waarschuwen voor de beltransformator die op de foto staat. Er ontbreekt een kapje aan de onderkant. Hierdoor kan je zomaar de aansluiting aanraken waardoor je onder spanning kan komen te staan. 

Inderdaad, dat ziet er heel slecht uit. Daar staat gewoon 220 op 😶

En dat stopcontact ziet er ook niet zo best uit.


GoyaOda,

Geen oplossing maar ik wil je waarschuwen voor de beltransformator die op de foto staat. Er ontbreekt een kapje aan de onderkant. Hierdoor kan je zomaar de aansluiting aanraken waardoor je onder spanning kan komen te staan. 

Inderdaad, dat ziet er heel slecht uit. Daar staat gewoon 220 op 😶

En dat stopcontact ziet er ook niet zo best uit.

Daar staat zelfs 230 op… :grin: