Skip to main content

Hallo! Ik ben op zoek naar mijn jaaropgave van KPN 2019. Deze zijn niet te vinden in mijn mail en inloggen in de online omgeving lukt niet meer/ is verlopen. Hoe zou ik hieraan kunnen komen?


Groeten,

 

Laura

Hoi @lauralangeveld, bedankt voor je berichtje. Sorry dat ik er nu pas aan toe kom. Dat heeft te maken met de drukte. Zoals ik lees wil je graag de facturen van 2019 opvragen. In dit geval kun je het beste even telefonisch contact met ons opnemen. Mijn collega's kunnen dan je abonnementsgegevens erbij pakken en met je mee kijken. 

 

Je kun ons bereiken op 0800-0402 en als je inspreekt dat je graag een medewerker wil spreken dan verbinden wij je door!


@Loes_  Volgens mij schrijft Laura “jaaropgave” en niet ‘facturen van 2019’. Het lijkt iets simpels, maar het maakt wel een verschil in tijd. Nu alle facturen 1 voor 1 aan het administreren, van KPN Thuis en KPN mobiel. Zakelijke klanten zouden graag een jaaropgave willen. Dat verlangt KPN als bedrijf ook vast van haar partners. 


Hallo @Bart73 , een jaaropgaaf krijg je van je werkgever of van je pensioenfonds of van een andere uitkeringsinstantie.

Bedrijven sturen periodiek facturen voor geleverde diensten en/of materialen, die facturen dienen, vooral zakelijk, bij ontvangst geadministreerd te worden i.v.m. eventuele BTW-verrekening. Een jaaropgaaf is derhalve voor dit soort zaken niet van toepassing.

Ik ben het grootste deel van mijn werkzame leven financieel administrateur geweest en heb voor de bedrijven waar ik werkte nog nooit een jaaropgaaf gezien van de gefactureerde zaken van het betreffende afgelopen jaar.

Ik heb jaarlijks wel met de jaaropgaven lonen en salarissen van de medewerkers te maken gehad.