Hallo! Ik ben op zoek naar mijn jaaropgave van KPN 2019. Deze zijn niet te vinden in mijn mail en inloggen in de online omgeving lukt niet meer/ is verlopen. Hoe zou ik hieraan kunnen komen?
Groeten,
Laura
Hallo! Ik ben op zoek naar mijn jaaropgave van KPN 2019. Deze zijn niet te vinden in mijn mail en inloggen in de online omgeving lukt niet meer/ is verlopen. Hoe zou ik hieraan kunnen komen?
Groeten,
Laura
Hoi
Je kun ons bereiken op 0800-0402 en als je inspreekt dat je graag een medewerker wil spreken dan verbinden wij je door!
Hallo
Bedrijven sturen periodiek facturen voor geleverde diensten en/of materialen, die facturen dienen, vooral zakelijk, bij ontvangst geadministreerd te worden i.v.m. eventuele BTW-verrekening. Een jaaropgaaf is derhalve voor dit soort zaken niet van toepassing.
Ik ben het grootste deel van mijn werkzame leven financieel administrateur geweest en heb voor de bedrijven waar ik werkte nog nooit een jaaropgaaf gezien van de gefactureerde zaken van het betreffende afgelopen jaar.
Ik heb jaarlijks wel met de jaaropgaven lonen en salarissen van de medewerkers te maken gehad.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.