Skip to main content

Mijn datakabel klikt niet meer in de kast van het glasvezel.

heb nu geen tv en internet.

Hoe kan dit opgelost worden?

@JanvB1985 Welkom op het forum. 

Wat irritant dat je diensten niet meer werken! 

Is alleen het stekkertje van de kabel afgebroken? Mocht dat het geval zijn dan zal een nieuwe kabel het probleem oplossen. 

Als er ook iets in de poort op het kastje defect is dan zal er vermoedelijk een monteur langs moeten komen! 

Als dat laatste het geval is, zou je dan je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt? 


Is alleen het stekkertje van de kabel afgebroken? Mocht dat het geval zijn dan zal een nieuwe kabel het probleem oplossen. 

9 van de 10 keer is in dit soort gevallen het lipje op de RJ45-connector afgebroken of niet lekker meer waardoor deze niet meer klikt. Met een betere foto van de connector aan de kabel kan dat al snel bekeken worden :)


Ik zie je gegevens staan! Kun je dan bevestigen dat alleen de kabel defect is dan stuur ik een nieuwe op! 


Remco,

 

het kabeltje is het niet. Ik had al een andere geprobeerd. Het is de aansluiting in de kast van het glasvezel. Ga even kijken hoe ik het op ga lossen.

 

bedankt voor je aanbod


Mocht daar dan toch een monteur voor nodig zijn in jouw ogen dan kun je altijd even bellen met 0800-0402. Dan maken mijn collega's dat voor je in orde!