Skip to main content

Beste,

 

ik word langzaam aan wel echt gestoord van de service van kpn netwerk. Ik ben al een half jaar bezig om een kabelbreuk opgelost te krijgen die bij de aanleg door kpnnetwetk al veroorzaakt is en nooit onderkent is. 
 

Zou iemand mij kunnen helpen hoe ik kon netwerk zo ver krijg dat ze dit nu eens oplossen? Ik ben zes afspraken verder waarvan er drie keer niemand komt opdagen, dus ben er zo langzamerhand wel klaar mee. 
 

Is er ook nog een mogelijkheid om een klacht in te dienen en niet weer via hetzelfde kpn netwerk klachten brief? Want dat is ook een wassen neus. 
 

alvast bedankt voor de hulp!

@Jeekee80 Welkom op het forum. 

Wat balen dat het zo lang duurt voordat je kabelbreuk herstelt wordt. 

KPN en KPN Netwerk zijn 2 verschillende bedrijven.

Waarbij KPN Netwerk zoals de naam al zegt verantwoordelijk is voor het onderhoud en de aanleg van het netwerk. 

Helaas heb ik geen inzicht in of invloed op de planningen van KPN Netwerk. 

Ook heb ik geen andere mogelijkheden voor het indienen van een klacht. 

Wat ik in dit geval dan ook zou willen adviseren is om toch weer opnieuw contact met KPN Netwerk op te nemen. 


misschien kan onze @Ward_ hier nog iets in betekenen (sorry als ik je niet mag taggen )


@Rutger van KPN Je mag me het adres wel even in een mail sturen, ik kan zeker even kijken wat er in het ticket staat.

 

 


hmm al tijdje geen reactie misschien kan een andere kpn moderator oppakken (al kan ik natuurlijk niet zien of  er op de achtergrond al iets is gebeurd 😉 )