Skip to main content

Door graafwerkzaamheden in een straat verder op (aanleg glasvezel van KPN) is mijn internetkabel geraakt. Inmiddels is het bekend dat de breuk 277 meter vanaf de kast is.

Waarom moet het dan 20 dagen duren voordat het gerepareerd kan worden? Ik snap het niet omdat de graafploeg aanwezig is en bevestigd dat het door hun komt.

Wie kan nu totaal 20 dagen zonder internet? Nou ik begin het knap irritant te vinden en volgens mij mag dit helemaal niet. Internet behoort tegenwoordig bij de levensbehoeften, zoals water en stroom.

Graag zie ik een uitleg van KPN hierover.

Internet behoort tegenwoordig bij de levensbehoeften, zoals water en stroom.

Nee, dat is niet zo.

U kunt een hotspot maken op uw mobiel. Dan heeft u internet voor de noodzakelijke dingen. Indien u thuis werkt kunt u ergens anders gaan werken als de hotspot niet voldoende is.


Klopt dat een mobiel kan dienen als hotspot. Maar wie betaald mijn kosten van extra mb gebruik.

En dan als antwoord op mijn vraag:

Waarom moet het dan 20 dagen duren voordat het gerepareerd kan worden?


Voor een snelle reactie kun je bellen met de klantenservice 0800-0402 en inspreken dat je storing hebt en daar kun je vragen om een extra bundel voor je mobiel 


Klopt dat een mobiel kan dienen als hotspot. Maar wie betaald mijn kosten van extra mb gebruik.

En dan als antwoord op mijn vraag:

Waarom moet het dan 20 dagen duren voordat het gerepareerd kan worden?

omdat niet altijd alles gelijk binnen 1 dag geregeld vermoedelijk moeten ze eerst bijv toestemming krijgen van gemeente /weg afsluiten/verkeer omleiden/monteur tekort 


Waarom moet het dan 20 dagen duren voordat het gerepareerd kan worden?

Omdat er niet ergens een kantoortje staat waar de hele dag monteurs zitten te wachten om meteen in de auto te springen als er ergens een kabel stuk gemaakt word. Zo'n reparatie moet gewoon ingepland worden.


Door graafwerkzaamheden in een straat verder op (aanleg glasvezel van KPN) is mijn internetkabel geraakt. Inmiddels is het bekend dat de breuk 277 meter vanaf de kast is.

Waarom moet het dan 20 dagen duren voordat het gerepareerd kan worden? Ik snap het niet omdat de graafploeg aanwezig is en bevestigd dat het door hun komt.

Wie kan nu totaal 20 dagen zonder internet? Nou ik begin het knap irritant te vinden en volgens mij mag dit helemaal niet. Internet behoort tegenwoordig bij de levensbehoeften, zoals water en stroom.

Graag zie ik een uitleg van KPN hierover.

Dit is een aanname en géén feit. Internet is geen (eerste) levensbehoefte. Hoewel ik de situatie waarin je zit erg naar is, maar denk in oplossingen. Alles heeft tijd nodig, en is niet zo simpel te herstellen als je zelf denkt. Wat voor zin of nut heeft het voor KPN om klanten langer dan nodig zonder diensten te laten zitten? Niemand zit hier op te wachten. Ook KPN niet. 


Klopt dat een mobiel kan dienen als hotspot. Maar wie betaald mijn kosten van extra mb gebruik.

U kunt KPN bellen voor gratis extra data. Als u een mobiel abonnement van KPN heeft tenminste. 


lang leve abbo en telefoon met onbeperkt internet die koppel ik via usb gewoon aan me router en dan heb ik gewoon internet als main internet wegvalt

 


Reageer