Skip to main content

Bij ons is er maandag door HAK een kabelbreuk veroorzaakt. Nu wordt deze pas volgende week maandag gerepareerd door kpn netwerk.

Waar kan ik een declaratie indienen voor de uren die ik niet heb kunnen werken deze week?

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Bij HAK, die is de veroorzaker van het probleem, bij KPN kun je alleen je abonnementskosten terug vragen van de dagen dat je helemaal geen verbinding hebt.


Ik ben klant bij jullie niet bij HAK. Ik denk dat jullie het dan maar moeten verhalen op veroorzaker toch? 


Nee, je bent klant bij KPN, niet bij mij, maar alle schade veroorzaakt door een storing word door KPN niet vergoed, dit staat in de consumenten voorwaarden waar jij en ik ook mee akkoord moeten gaan als je een consumenten verbinding aanvraagd.

Wil je wel een schade vergoeding moet je die proberen te verhalen op de veroorzaker, in dit geval dus HAK, of een zakelijk abonnement afsluiten met uptime garantie en dito service en verhaalmogelijkheden, maar dat kost een beetje meer per maand.


Maar moet dit herstel echt meer dan 1 week in beslag nemen? Dit ligt wel degelijk bij jullie


En kun jij doorgeven dat ze in ieder geval dit in mindering brengen op onze abonnementskosten?


Kan ik doen, maar zal weinig mee gebeuren, ben ook een klant en geen medewerker, is dus even wachten tot een moderator zich meld of als alles weer werkt even bellen met 0800-0402

En KPNnetwerk kan pas overgaan opnreparatie als de veroorzaker zich gemeld heeft, en het zal niet hun enige klus zijn zit altijd wel een paar dagenntussen voordat er gerepareerd word.


Ok dacht dat er een medewerker reageerde. Excuus


@AukjeVDB  Ik zou nog eens contact opnemen met HAK ( de veroorzaker)en hun duidelijk maken dat er met spoed een reparatie dient plaats te vinden, of dat ze anders een claim aan de broek kunnen verwachten. Laten hun maar zorgen dat het geregeld wordt met KPN NetwerkNL. Dat is dus een andere organisatie dan waar u hier dit topic plaatst !


Ok heb ze inmiddels ook benaderd :-)