Skip to main content

Is het mogelijk dat iemand anders kpn belt met mijn gegevens en inzicht heeft of aanpassingen mag doen. 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

Hallo @Martens24 ,

Normaal gesproken niet. De klantenservice zal een aantal controlevragen stellen om de identiteit van de beller te achterhalen. Maar als iemand alles van jou weet, kan die persoon net doen ofdat jijzelf belt. Mits hetzelfde geslacht, ongeveer dezelfde leeftijd etc…. 


Nee maar als die dus de juiste gegevens heeft zou het wel kunnen gebeuren.

Waarom deze vraag?


Is het mogelijk dat iemand anders kpn belt met mijn gegevens en inzicht heeft of aanpassingen mag doen. 

Het zou kunnen als de gegevens die gevraagd worden kloppen. Ik dacht dat KPN vroeger ook een extra code kon vragen die door de eigenaar was ingesteld.

 


Er is met mijn mail geknoeid terwijl ik deze voor 3 weken terug samen met kpn heb gesechroniseerd en mis nu mappen.


Ga morgen kpn bellen voor die code.


Er is met mijn mail geknoeid terwijl ik deze voor 3 weken terug samen met kpn heb gesechroniseerd en mis nu mappen.

Dat kan alleen als iemand anders het wachtwoord weet. En dat wachtwoord is onmogelijk via de telefonische helpdesk te achterhalen. Een KPN medewerker kan dat wachtwoord niet geven. Onmogelijk. 

Het wachtwoord kan gereset worden. Maar u merkt dat meteen. Want u kunt dan zelf niet meer inloggen.


Goedemorgen @Martens24,

 

Ga morgen kpn bellen voor die code.

Is er inmiddels contact geweest met de klantenservice van KPN?