Skip to main content

Sorry voor deze kick! Er mag eventueel ook een nieuw topic van gemaakt worden.

 

Ik heb besloten om toch maar voor een aansluiting bij T-Mobile te gaan (wel WBA), aangezien zij inmiddels ook alles-in-1-korting aanbieden voor mobiele nummers van Ben. Ze komen er alleen niet helemaal uit met mijn aansluiting.

 

Ik woon in een groot pand met meerdere appartementen die allemaal onder één en hetzelfde KANVAS-adres in de KPN-systemen staan. Wel hebben we allemaal een eigen, actief ISRA-punt, waarop ieder zijn eigen abonnement heeft lopen. Nu heeft T-Mobile mijn Service-ID nodig, maar tot nu toe hebben ze dat nog niet achterhaald.

 

Ik weet dat ik hier eigenlijk niet zelf achteraan hoor te gaan, maar wellicht is er toch een moderator die mij hieraan kan helpen. Hopelijk gaat dat lukken met de ingevulde gegevens in mijn forumprofiel. Alvast heel vriendelijk bedankt!

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Hi @Ivanisevic. Welkom op het forum!

Het is helaas niet mogelijk het Service-ID door te geven. Bovendien is het overzetten de verantwoordelijkheid van T-Mobile. Die kunnen contact opnemen met onze backoffice om dit soort dingen na te vragen.

Ik moet je helaas vragen dit bij T-Mobile neer te leggen. 


Toch gek dat @Erwin_ er eerder géén moeite mee had om dat voor iemand anders even na te kijken. En ook @Vikash was de moeilijkste niet en wilde op zijn minst een poging te doen.

Wat je zegt klopt dus niet, @Bram_. Het Sevice-ID doorgeven kán wel, maar je wílt het niet. Helemaal prima natuurlijk, maar geef dat dan gewoon eerlijk aan.

Sterk staaltje willekeur weer van de grote, groene reus... 😅