Skip to main content

Goede dag. 

Ik heb momenteel de Experiabox V10. Zou het gebruik van het nieuwe modem Box 12, verbetering geven ? En zo ja, kan ik die dan bestellen? 

Graag uw advies.

Groeten Johnnieboy 

Als ik mocht kiezen ging ik voor de v10. Loop je tegen een probleem?


Bedankt voor uw reactie .Ik  ervaar regelmatig wat schokkerige beelden. Vandaar mijn vraag of het modem Box 12 verbetering zou geven.

Groeten Johnnieboy 

 


Hi @Johnnieb, welkom hier. 

Is de ontvanger rechtstreeks aangesloten met een kabel op de Experiabox? Of met de witte adapters in het stopcontact?


Rechtstreeks met een kabel op de Experiabox. De laatste keer dat er bij mij een monteur kwam, vroeg ik of het wel de goede kabel is. Want deze kabel was een tijd geleden door de PVC buis van de voormalige antenne, getrokken en aangesloten op de TV ontvanger. Deze kabel is dunner dan de bijgeleverde kabel bij de 4K TV ontvanger. De monteur zei, dat de huidige kabel voldoet.

Graag uw reactie.

Groeten Johnnieboy 


Duidelijk, zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kijk ik even mee. 


Heb ik gedaan

 


@Johnnieb 

Fijn dat @Alex_P even met je meekijkt. Heel goed. Maar om even je letterlijke vraag te beantwoorden. Nee dat kan niet. Je kan wel een Fritzbox bestellen, maar hier zijn extra kosten aan verbonden. 

https://www.kpn.com/internet/fritzbox.htm

Ik vind het persoonlijk veel geld als het alleen is om een dienst waarvoor je al betaald optimaal te kunnen gebruiken. Maar er is geen moet, dus er iets niets tegen te zeggen. 


Dankjewel voor je gegevens. Ik zie verder geen rare dingen op je lijn, je hebt ook glasvezel dus dit zou helemaal geen probleem moeten zijn. Heb jij de modem ook eens gereset en het glasvezelkastje ook 10 seconden stroomloos gemaakt? 

Heb je eventueel de mogelijkheid om een andere kabel te proberen dan de huidige? Puur om te kijken of het aan de kabel ligt? 

De laatste optie die ik dan nog heb is om een monteur te sturen.