Skip to main content

Ik ben al een tijdje abonnee van jullie, en nu kan ik weer verlengen en kreeg te lezen dat ik dan ook een cadeau bon van coolblue krijg, nu wil ik graag verlegen bij jullie en heb al de abonnementen 200mb maar er is vorige week hier glasvezel gelegd en binnenkort wordt dat aangesloten, kan ik dan automatisch het naar glasvezel zetten of pas na 2 jaar of?…

 

Welkom op het forum van KPN @Eikenblad 

 

Helaas, kun je als bestaande klant geen aanspraak maken op de Coolbleu Cadeaubon van 250,- euro, aangezien die alleen beschikbaar is voor nieuwe klanten die bijvoorbeeld overstappen vanaf Ziggo of Odido.

Maar er zijn wel leuke kortingen de bedingen, door zelf actief te bellen met de telefonische klantenservice van KPN via 0800-0402.
Spreek dan nadat de voice respons stem heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:
Opzeggen en je wordt doorverbonden naar de afdeling die dit voor je kunnen regelen, en je blij kunnen maken met een mooie korting.

Deze afdeling is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8:00 tot 20:00 uur, en op de zaterdag van 8:00 tot 17:00 uur (zondag en feestdagen gesloten).

LET OP! deze week is het erg druk op deze afdeling, waardoor de wachttijden behoorlijk kunnen oplopen wegens Black Friday.
Dus mijn advies zou daarom ook zijn, bel begin volgend week nadat Black Friday voorbij is.

De afdeling opzeggingen en contractbeheer is namelijk 2 uur langer open dan de overige afdelingen binnen KPN, iets wat niet heel veel mensen weten (als ik rondkijk op het forum), maar wel zo is.
Want ik heb een keer gebeld om 19:00 en om 19:45 uur en kreeg gewoon een medewerker aan de lijn, die dat ook tegenover mij heeft bevestigd.

Zodra glasvezel bij jouw is aangesloten, kun je een migratie verzoek bij KPN indienen, zodat je wordt overgezet van het kopernetwerk naar het nieuwe glasvezelnetwerk.


Bedankt Michel voor jouw reactie,

Ik weet hierdoor meer dan genoeg 👍