Skip to main content

Ik wil GB's delen maar als ik deel dan krijgt het gezinslid MB's. Waarom geen GB's?

1000 MB = 1 Gigabyte 


Dat weet ik, maar bij het delen van 10 gb krijgt mijn partner 10mb....


Ik krijg eerst:

En dan dit:

En daarna:

Wat is daar verkeerd aan?


Wat er verkeerd aan is,  is dat ik gb's wil delen en geen mb's. Ik wilde 10 gb sturen naar mijn partner, geen mb's.


Dat kan toch? Zie de middelste schermafdruk, daar kunt u toch GB's kiezen? Of ziet dat er bij u anders uit? Kunt u dat laten zien dan?


Ik zie het probleem ook niet @Madeliefjes 


Hoi @Madeliefjes. Wanneer je bij middelste schermafdruk van Nick83 kiest voor anders krijg je de mogelijkheid om 10 GB te delen met jouw partner. Meer over het delen van MB's lees je in het topic hieronder. 

 

 


Het probleem is dat ik 10 gb aan klik, maar mijn partner 10 mb's krijgt. Duidelijk toch? 

Vandaar mijn vraag, het is dus wel degelijk een probleem. In de topic kan ik er verder niets over vinden. Ik laat het hierbij, neem wel contact op als ik na 2 mnd vakantie weer thuis ben.


Het probleem is dat ik 10 gb aan klik, maar mijn partner 10 mb's krijgt. Duidelijk toch? 

Nee ... niet heel duidelijk want da hoort niet 😳


Het probleem is dat ik 10 gb aan klik, maar mijn partner 10 mb's krijgt. Duidelijk toch? 

@Madeliefjes Staat er ook bij jou in het overzicht dat er 10 MB is afgeschreven? Of staat daar 10 GB?

 


10 mb is er afgeschreven.


10 mb is er afgeschreven.

kun je eens een screenshot plaatsen zoals @Vikash van KPN in de vorige reactie deed @Madeliefjes ?

 


Reageer