Skip to main content

Ik ben in oktober automatisch van telfort op KPN over gegaan en sinds een maand de experia V10a gaan gebruiken.

Mijn Wifi is dermate onstabiel geworden. Ik kan ook niet inloggen op mijn modem om van kanaal te wisselen. Als ik de link probeer kom ik nog steeds op een telfort inlog waar ik niet in kom.

Ik zou dus graag een oplossing willen voor het inloggen en het onstabiele internet.

Alvast dank. 

P.s ik woon in een appartement en werk in dezelfde kamer waar het modem staat

@Joyjut1979  U kunt de Experiabox resetten naar de fabrieksinstellingen, zodat u het oorspronkelijke wachtwoord ( zie achterzijde modem)weer kunt gebruiken om erin te komen. Hoe herstart of reset ik mijn modem? | KPN


Ik heb op het modem nog nooit ingelogd en ook niets gewijzigd aan de instellingen. Het wachtwoord op de achterzijde werkt ook niet. Ik gebruik hem net een maand.

Maar bedankt voor het meedenken :slight_smile:


Ik heb op het modem nog nooit ingelogd en ook niets gewijzigd aan de instellingen. Het wachtwoord op de achterzijde werkt ook niet. Ik gebruik hem net een maand.

Maar bedankt voor het meedenken :slight_smile:

En voor die maand? Welk model had u toen? Was WiFi toen wel goed?


Als ik de link probeer kom ik nog steeds op een telfort inlog waar ik niet in kom.

Wat bedoelt u met "telfort inlog"?