Skip to main content

Ik heb sinds ik overgestapt ben naar KPN mobiel internet alles onbeperkt, niet meer de mogelijkheid om spelletjes op mijn mobiel te spelen. Met mijn tele2 abbo had ik daar geen last van. Mijn spelletjes bijv. Among us kan ik wel via de hotspot van mijn vriend spelen, maar op mijn eigen internet niet. Ik ben weinig thuis dus heb geen wifi en dus alleen onbeperkt internet. Hoe kan dit probleem opgelost worden? 

Zelfde hier. Among us kan ik niet spelen. Via een hotspot van mijn collega (t-mobile) gaat het wel.


Hoi @Lotjes en @YoD85, wel heel bijzonder dat jullie het spelletje niet via ons kunnen spelen, maar wel via een ander netwerk. toestel is wel uit en weer aangezet? Wat krijg je precies te zien? App en telefoon up to date?


Toestel uit en aan geweest.

Gekeken of among us wel gebruik mag maken van mobiel internet, dat mag.

Among us verwijderd, en opnieuw geïnstalleerd.

Telefoon is up to date, android 10.

Wat ik te zien krijg je het volgende:

 


Ik heb precies hetzelfde als hierboven.


Heel bijzonder. Ik durf zo niet te zeggen hoe dat kan. Maar ik heb even navraag gedaan. Hopelijk krijg ik snel antwoord met duidelijkheid. Dan horen jullie dat uiteraard van mij.


Kan het wezen dat het ip op een blacklist staat? Ik heb een paar weken ook al iemand gezien die zn online boekhouding app niet kon gebruiken op 4G. Maar die app zei gewoon dat het ip op 2 verschillende blacklists stond. En zodoende toegang geblokkeerd was.


Zou ook kunnen, dan zouden we even moeten uitzoeken. @YoD85 & @Lotjes zouden jullie je Forumprofiel willen voorzien van mobiele nummer en naam van de contractant? Hoor ik graag weer van jullie als je dat gedaan hebt. 


@Bart_Z ik heb de aanpassingen gedaan in mijn forumprofiel.


@Lotjes Bedankt. Ik heb melding voor je gemaakt bij de Technische Dienst. Ze zullen contact met je opnemen. Ben benieuwd. Mocht ik iets horen, zal ik het ook met je delen. 


@Bart_Z Zojuist aangevuld.


Ik heb het doorgestuurd. Verder heb ik nog geen terugkoppeling ontvangen. Daar is het nog even wachten op.