Skip to main content

Hallo, onze modem doet  het de laatste 2 weken erg slecht. We hebben vaak gekeken of alle kabels er wel goed inzitten. Maar vandaag doet ie helemaal niets meer dus alle stappen doorlopen die beschreven staan reset, stekker, kabels, 10 min uit... maar alleen de eerste 3 lampjes gaan aan..dus wel aan maar niet verbonden met internet..wat moet ik nu toch doen???

Hallo @Elisabeth73! Welkom op ons KPN Forum. Bedankt voor je vraag. Jullie zitten, als ik het goed begrijp, zonder diensten? Internet lijkt te werken, maar dit is niet zo?  

Als je het goed vindt, kijk ik even mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van je bankrekeningnummer heb ik nodig. Je mag de laatste 3-cijfers toevoegen aan 'Persoonlijke opmerkingen’.  

Hoor graag van je! 


Ok lisa, alles is ingevuld. Wat nu?


Hoi @Elisabeth73, 

Bedankt voor het toevoegen van jouw gegevens, de lijn lijkt in orde, maar ik kan geen modem uitlezen. Ik heb een nieuw modem verzonden naar de Jumbo bij jou in de buurt, daar kun je jouw oude modem omruilen. Het modem zou morgen al klaar moeten liggen. Verdere informatie ontvang je via SMS. Ook heb ik een bundel van 50GB op jouw simkaart gezet, deze bundel blijft een week geldig, zo blijf je online totdat jij jouw nieuwe modem in huis hebt. Ik hoor graag of het lukt!Â