Skip to main content

Hoi,

 

ik probeer het aansluitkastje op het glasvezel aansluitpunt te schuiven maar het lukt niet. Kastje dat ik heb wijkt ook echt af van de instructie. Zie foto’s 

Heb ik het verkeerde kastje gekregen? Zo ja, hoe krijg ik de juiste? De dame aan de telefoon van KPN kon mij niet helpen.

 

dank,

 

Lars

Hallo Lars, welkom op het forum! Is het plaatsen nog gelukt? Je zou de stappen op de pagina: Apparaathulp KPN Box kunnen volgen. Heb je nog een deel van het zwarte kastje of is dat het enige onderdeel wat je hebt ontvangen? Je kan anders ook even bellen met 0800-0402, dan plannen mijn collega's een afspraak met een monteur voor je in!


Hoi Remco,

 

dank voor je bericht. Het plaatsen is niet gelukt, want ik heb het juiste kastje niet…


mooi de link in je bericht werkt niet voor mij, want daar is de conclusie van dat mijn aansluitpunt nog  jet gereed is. Maar volgens mij is het enige probleem dat ik een verkeerd kastje opgestuurd heb gekregen. Dus ik wil graag het juiste kastje ontvangen.

 

ik weet dat ik een monteur kan laten langskomen maar dat duurt een aantal weken en hopelijk kunnen we zaken versnellen door mij gewoon het juiste kastje op te sturen.


Gr.,

 

Lars 

 

 

 

 


Dat kastje gaat inderdaad nooit passen op dat glasvezelaansluitpunt, daar is een kastje zoals deze voor nodig. Dat schuif je er zo op.

 


Hoi @Lars Heijnen ,

Je hebt in ieder geval dit kastje nodig:

Genexis Element TK01-P2110

Maar ik weet niet of KPN die los kan opsturen.Je kan het via dit typenummer vragen bij de klantenservice of op @Remco_ wachten.


Dank allen,

 

De vraag is nog even: hoe kan ik dat kastje krijgen:). Nu 2 weken wachten op een monteur, vind ik vervelend.


@Lars Heijnen Afhankelijk van het type verbinding is het soms noodzakelijk dat een monteur de lijn ook daadwerkelijk activeert. Ik kijk even: zou je jouw profiel kunnen invullen en mij een seintje kunnen geven? Dan kijk ik even na de status van de order.

 


@Remco_ 

 

done!

 

als we even kunnen bellen heel graag!


@Lars Heijnen Ik heb niet de optie om te bellen via dit kanaal Lars. Ik heb geïnformeerd en overlegd en ik heb helaas niet de optie om dit los op te sturen. Mijn advies is dan toch om even te bellen met 0800-0402 en om dan zo snel als mogelijk een monteur te laten langskomen die dit in orde kan maken.  


Enige optie is zoals Remco om een monteur te laten komen, je hebt een nieuwbouwwoning zo te zien en hier is 9/10 keer een PON netwerk, deze moet worden geactiveerd door een monteur. Bellen met 0800-0402 en melden dat je een storing hebt, dan kan er kosteloos een monteur worden aangestuurd.