Skip to main content

Ik heb geen vraag, alleen een klacht, er zou een monteur komen na mijn verhuizing en deze kwam niet opdagen, ik heb gebeld en ik zou eenĀ  mail hebben gehad, dat hij niet kwam, maar ik heb nooit een mail gehad.

Ik kon begeleid worden met aansluiten, maar ik had aangegeven dat er geen aansluitpunt was. Ā Er moest wel een monteur komen, dus ik heb later terug gebeld, dat bellen werd een stressvolle actie, ik kreeg totaal 5 personen Ā aan de lijn, 4 er van konden mij niet helpen, de vierde dame gaf aan op mijn opmerking dat ik een abonnement heb en betaal, terwijl ik al een week zonder internet , telefoon en tv zat, dat ik niets betaal, zolang ik niet aangesloten ben. Een dame zonder kennis, want ik heb een abonnement en was verhuisd, dus deed haar werk niet goed. De vijfde man gaf eindelijk aan dat er inderdaad een monteur moest komen en maakte direct een afspraak, vreemd zei ik, niemand kon een afspraak maken, wegens het Coronabeleid, en u wel? Ja, ik ken meer ingangen. Lastig als je niet de juiste persoon aan de lijn krijgt.

Oke, ik moest nog een weekend zonder, maar maandagochtend zou Ā er iemand komen.

Tot mijn vreugde kreeg ik van iemand een stekker die op de 5-polige aansluitpunt paste, dus zaterdag probleem opgelost. Ik heb zelf alles aangesloten en bel de KPN, de monteur was niet meer nodig, sorry mevrouw, ik kan de monteur niet annuleren. Ik val van ellende van mijn stoel, hoe is dit mogelijk. Ik ga chatten met de KPN, hetzelfde verhaal, daarna nog iemand aan de lijn gehad en die zei, maar natuurlijk ga ik die annuleren, het was inmiddels zaterdagavond rond 22.30, de man was heel gezellig en spraakzaam, eigenlijk zeer persoonlijk, wel meer dan 20 minuten aan de telefoon geweest, maar hij zou annuleren, vond het vreemd dat collega,s dit niet konden doen.

Ā 

Sorry , maar ik ga de verbinding verbreken, ik ben moe en dank u voor de service.

Ā 

De volgende dag, zondag krijg ik een mail dat de monteur tussen 8 en 10.00 uur langs komt, met een uitloop van een uur.

Begrijp mijn ongeloof en onbegrip over het contact wat ik tot nu toe heb gehad met de KPN, de laatste medewerker, die zo gezellig op zaterdagavond was en volmondig zei, ik annuleer de monteur, had hem niet geannuleerd.

Ā 

Ik bel overspannen en krijg een dame, Barbara, het geluk is met mij, zei zegt, ik hoef maar twee knopjes in te drukken en hij is geannuleerd, hoe kan het dat al die medewerkers dit niet konden, of niet capabel waren? Of wel zeiden het te zijn, maar het niet deden?

Zij begreep het ook niet, maar een pluim voor deze dame.

Ā 

Een verhuizing is al een behoorlijke operatie met veel stress en dan ook nog eens in de Coronatijd en dan een KPN die er een potje van maakt.

Ā 

Graag zou ik een excuus willen en dat er iets aan met mijn klacht wordt gedaan.

Ā 

Met vriendelijke groet,

Diana Van der Poorten.

Ā 

Ā 

Ā 

Goedemiddag @BelladonnaĀ en welkom op het Forum :)

Ā 

Eigenlijk schrik ik best wel van hoe de zaken in jouw situatie zijn verlopen en heel goed dat je dit ook kenbaar maakt. Dit is natuurlijk niet wat je van ons mag verwachten en het verbaast me dat je zoveel tegenstrijdige informatie hebt ontvangen. Ik snap ook heel goed dat zoiets tijdens een verhuizing voor extra stress zorgt en dat is wel het allerlaatste waar je op zo'n moment op zit te wachten! Ik wil je in ieder geval oprechte excuses aanbieden voor deze gang van zaken en hopelijk kunnen we het vertrouwen op een of andere manier weer herstellen. Je kunt hier zelf ook nog altijd een klacht over indienen en daar kun je deze link voor gebruiken. Het makkelijkste is om dit zelf te doen omdat jij de klacht het beste kunt omschrijven. Mijn collega's van de klachtenafhandeling zullen dan binnen 10 werkdagen contact met je opnemen om de klacht verder te bespreken.


Reageer