Skip to main content

Goedemiddag, 

Afgelopen dinsdag (13/9/2022) is de eerste monteur netjes langsgekomen voor de glasvezel aansluiting, maar kon de werkzaamheden niet afronden omwille van “Oorzaak: 12. Laswerk achteraf (Koper/Glas)”

Hiervoor zou dezelfde werkdag, binnen 4 uur, een andere monteur telefonisch contact opnemen en langskomen om het af te ronden. Helaas heeft dit niet plaatsgevonden en heb ik zodoende zelf telefonisch contact opgenomen met KPN, met als resultaat een monteursafspraak op woensdag (14/9/2022) en de belofte voor een compensatie. 
 

Ook deze monteursafspraak van woensdag is niet nageleefd geworden, maar heb ik enkel een emailbericht ontvangen met daarin de melding “Oorzaak: 05. Dienst generieke storing” en een telefoontje van KPN of aannemer (dame aan de lijn was erg onduidelijk), dat ik contact moest opnemen via 0880063744 voor een monteursafspraak…. (1. dit was al gedaan en niet nageleefd en 2. erg klantonvriendelijk om mij op te zadelen met het wederom contact moeten opnemen voor een afspraak, terwijl de gebreken aan KPN haar kant liggen). Desalniettemin toch gebeld om het maar geregeld te krijgen en dus een afspraak gepland voor donderdag (15/9/2022) in de middag. 

 

Wederom zit er iemand thuis te wachten op de monteur, die uiteindelijk om 14:14 een Whatsapp bericht stuurt dat hij vandaag niet meer zal komen (werkzaamheden in het Noorden van het land waren uitgelopen, terwijl ik in het uiterste Zuiden woon). Hiervoor heb ik direct met KPN contact opgenomen om een klacht in te dienen en het verzoek om dit alles urgent op te lossen. 

Helaas was de persoon aan de lijn van de klantenservice zeer onvriendelijk en niet gewillig om meer moeite te doen dan te zeggen; planning zit vol, maandag is de eerste mogelijkheid voor een monteursafspraak… 

Gezien wij werkende personen zijn, met volle agenda's en afspraken die niet zomaar aangepast kunnen worden, kon ik dit voorstel niet accepteren.

 

Zodoende wil ik via deze weg een laatste oproep doen aan KPN om zorg te dragen voor een fatsoenlijk afronding, voor het einde van deze week.