Skip to main content

Geachte medewerker, 
Mijn vader woont sinds 5 mei 2022 in een zorginstelling, verzorgingshuis. 

Woensdag, 11 mei, zou er tussen 10.00 en 12.00 uur een monteur langskomen om het reeds ontvangen pakket te installeren. Maar, u raadt het al...deze kwam niet, is helemaal niet geweest!! 
Bij 0800 0402 geven de medewerkers alleen maar een vage reden, dat de monteur niet is geweest. Iets van annulering, ziekmelding, adres niet kunnen vinden enz. enz. 

Intussen heb ik tig keer gebeld met 0800 0402. Om een lang verhaal, kort te maken. Géén van alle medewerkers van 0800 0402 kunnen een afspraak voor een gratis monteur inplannen. Dit laat het computersysteem niet toe. Wat is dit voor onzin!!!! 

Vanmiddag vertelde de medewerkster van 0800 0402 mij dat ik binnen 3 werkdagen gebeld zal worden door een andere afdeling. Welke afdeling?????? Zij vertelde mij ook, dat het afgeleverde pakket niet zelf geïnstalleerd kan worden, dat hierbij altijd een monteur aan te pas moet komen omdat het in een zorginstelling is. 

Wat ik wil, als dochter, is dat er zo spoedig mogelijk (MORGEN, vrijdag 13 mei 2022!!!) een monteur langskomt om voor mijn vader het pakket van televisie en vaste telefonie te installeren!!! Mijn vader wil ook op zijn nieuwe woonplek graag gebruik maken van telefoon en televisie!! Ik kan nu aan mijn vader alleen een boodschap doorgeven via de zorg. Alsof zij het nog niet druk genoeg hebben. 
Iemand van KPN met wie ik rechtstreeks WEL een afspraak voor installatie door monteur kan maken. 

Ik voel mij door KPN van het kastje naar de muur gestuurd...en van de muur weer naar het kastje enz. enz. Ik heb zelf meerdere producten van KPN, prima. Maar nu ik telefonie en televisie voor mijn vader wil regelen in het verzorgingshuis, geeft KPN niet thuis. Dat valt mij heel erg tegen!! Ik ben dan ook erg boos over deze gang van zaken. 

Ik hoop dat iemand van de KPN dit wél durft op te pakken!!
Graag ontvang ik dan ook zo spoedig mogelijk een concrete reactie van een medewerker van KPN. Concreet is, een concrete datum en tijdstip waarop er WEL een monteur komt. 

Met vriendelijke groet, 
mevrouw S. Kobes

Dit klinkt niet fijn. Wellicht kan een moderator het voor je oppakken maar dat duurt soms een paar dagen. Normaliter zou je alvast je gegevens in kunnen vullen in je profiel maar aangezien het om je vader gaat zou ik even wachten op een reactie.

PS Ik begrijp de frustratie maar probeer het aantal uitroeptekens e.d. te minderen. 


Jeetje, @Susan Kobes, wat ontzettend zuur dat de monteur niet bij jouw vader langs is geweest om zijn internet, TV en telefonie te installeren. Logisch datje hier niet blij mee bent.

Als ik het goed begrijp, is onze Back Office al aangestuurd. Maar ik snap ook dat je graag nu meer duidelijkheid wilt over wanneer je een monteur kunt verwachten. Ik kan niets beloven, maar ik kijk graag even met je mee. Ik heb daarvoor wel wat gegevens van je nodig.

Kun je je forumprofiel aanvullen met de postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer van jouw vaders abonnement? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef hier even een seintje als je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.


Jeetje, @Susan Kobes, wat ontzettend zuur dat de monteur niet bij jouw vader langs is geweest om zijn internet, TV en telefonie te installeren. Logisch datje hier niet blij mee bent.

Als ik het goed begrijp, is onze Back Office al aangestuurd. Maar ik snap ook dat je graag nu meer duidelijkheid wilt over wanneer je een monteur kunt verwachten. Ik kan niets beloven, maar ik kijk graag even met je mee. Ik heb daarvoor wel wat gegevens van je nodig.

Kun je je forumprofiel aanvullen met de postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer van jouw vaders abonnement? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef hier even een seintje als je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.

Denise, ik heb mijn forumprofiel aangepast. Hopelijk kun je hier iets mee. 
Alvast bedankt. Vriendelijke groet, Susan 

 


Bedankt voor de informatie.

Ik zie dat je al meerdere keren telefonisch contact hebt gehad. Helaas kom ik tot dezelfde conclusie als mijn collega's. Het systeem blokkeert de mogelijkheid tot het maken van een nieuwe monteursafspraak.

Mijn collega's hebben onze Back Office geïnformeerd dat de monteur niet is geweest en dat het ook niet lukt om een nieuwe afspraak in te plannen. Onze Back Office neemt binnen 3 werkdagen contact met jou op.

In de tussentijd wil ik je vragen niet opnieuw te bellen. Elke keer dat mijn collega's een notitie aan de bon toevoegen wordt deze namelijk weer achteraan in de rij geplaatst. Zo duurt het alleen maar langer tot jouw vader diensten heeft.

Ik snap heel goed dat dit niet het antwoord is waarop je had gehoopt. Ik had je ook liever een ander antwoord gegeven. Maar ik kan het op dit moment niet anders maken, sorry.


Fijn bedrijf dat kpn. Lekker servicegericht ook.