Skip to main content

Sinds 3 weken problemen met internet en wifi. 1e week 3 dagen achter elkaar gebeld en werd mij de belofte gedaan om een monteur te sturen omdat de klantenservice mijn probleem niet kon oplossen. Samen met hen wel 15 keer de hele procedure gevolgd om mijn problemen op te lossen. Haperend wifi naar 4G en terug. 2 super wifi punten werkten ook niet. Mijn databundel van 10 gb is ver op.

3 dagen vergeefs gewacht op bericht van de monteur.

Weer gebeld, weer niks.

Afgelopen dinsdag weer gebeld en weer alle procedures 5 keer gedaan, weer werd mij de belofte gedaan dat er een monteur zou komen.

Weer 3 dagen vergeefs gewacht en heb wederom gebeld waar mijn monteur blijft..Daarna naar de dicht bijzijnde KPN winkel gegaan met mijn verhaal. Nadat er in de computer gecheckt werd stond er alleen in mijn gegevens dat ik vanmorgen gebeld had en niets van mijn vorige acties en helemaal niets van een monteur.

In de winkel werd ik ook al helemaal niet als klant behandeld en voelde mij flink belazerd.

 

 

 

 

Dag @MP23 dat klinkt allemaal niet best. Kunnen we he hier helpen? Wat is er aan de hand? 


@MP23 Welkom op het forum. 

Wat vervelend dat je zoveel problemen hebt met je internet. En ook dat gedane beloftes niet worden nagekomen. 

We willen je op het forum graag helpen. Wat gaat er precies mis de Superwifi punten en met je verbinding? 


Hi Rutger

Van de beloftes (en het bellen) is nog het ergste dat deze niet geregistreerd zijn.

Connectie glasvezel aansluiting aan/uit geweest.

Modem keer of 20 gereset, wifi blijft groen knipperen en onze 2 telefoons blijven pingpongen tussen wifi en 4G.

2 superwifi punten willen ook niet meer gekoppeld worden met modem, groen naar groen knipperen en dan rood.

 


@MP23 Ik begrijp dus dat de wifi verbinding niet goed werkt. 

Heb je ook apparaten bekabeld aangesloten, en valt de verbinding hierop ook weg? 

Zou je voor mij ook je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt? 

Dan kan ik je gegevens er bij pakken.