Er is een lokale internetstoring geconstateerd. De monteur zou vandaag tussen 13 en 17 uur komen.  Ik had middag vrij genomen van werk. Ik zat op de wc toen hij had gebeld!!! De monteur heeft niet de moeite genomen om even aan te bellen en is weer weg gereden. Nu moet ik een week wachten totdat er weer iemand kan komen, maar alleen tussen 13 en 17! Ik ga niet weer mijn werk afzeggen een moet om 15 uur weg. Wat is dit voor een service. De medewerkers bij KPN waren niet in staat om contact op te nemen met de monteur, die waarschijnlijk net mijn straat uit was gereden.
Ongelooflijk!!
Bladzijde 1 / 1
Waarschijnlijk heeft de monteur met jou gebeld toen hij klaar was bij de klant voor jou om te zeggen dat hij er aan kwam. En als je dan niet opneemt gaat hij naar de volgende klant. Zo simpel is het.
En waarom bel je dan niet even aan. Ook simpel
Heb je de auto weg zien rijden? Anders denk ik dat hij niet eens geweest is omdat je de telefoon niet opnam. Maar is een speculatie hoor.
Er is mij verteld dat sommige monteurs vooraf bellen en anderen niet.
Ik zat dus niet op een telefoontje te wachten maar ging ervan uit dat hij buiten de werkzaamheden zou verrichten. De medewerker aan de telefoon had gezegd dat de monteur waarschijnlijk ook nog even binnen moest zijn., Ik ga er dan vanuit dat iemand aanbelt. Ze hebben toch het adres. Je kunt toch wel iets meer moeite doen dan dat?? Heb nu mijn werk af moeten zeggen en de hele middag binnen gewacht. De eerstvolgende afspraak kan pas plaatsvinden over een week! Ik kan niet weer vrij nemen en ben maar tot 15 uur thuis. De medewerker was niet flexibel in de tijd. Het kan alleen ban 13 tot 17 uur. Ik had graag gewild dat hij mij meer tegemoet was gekomen na dit voorval.Â
Â
Als je een afspraak maakt voor een monteur, dan verwacht je dat die gewoon komt. Dat die van tevoren even belt is leuk. Maar het moet niet zo wezen dat als die geen gehoor krijgt, dat die dan niet meer langs komt. Dat slaat echt helemaal nergens op.
Goedemorgen @Annaemd, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community, al is de aanleiding natuurlijk een stuk minder.
Dit is natuurlijk een hele zure gang van zaken en ik snap je onvrede ook heel goed. Heb je inmiddels wel een nieuwe afspraak gemaakt? Soms is het helaas alleen mogelijk om een monteur in te plannen in een blok van 4 uur (zoals van 13.00 tot 17.00). Kun je er misschien voor zorgen dat er iemand op dat moment aanwezig is in jouw woning? Ik probeer mee te denken hoor want ik begrijp ook dat zoiets soms simpelweg niet mogelijk is.Â
Heb je de auto weg zien rijden? Anders denk ik dat hij niet eens geweest is omdat je de telefoon niet opnam. Maar is een speculatie hoor.
Dit is absoluut niet hoe wij werken. Er zijn tal van redenen waarom iemand zijn of haar telefoon niet op neemt.
- Wij horen een kwartier van te voren te bellen, dit gebeurt vaak niet omdat we soms letterlijk 1 straat verder moeten zijn en dan ga je niet bellen van te voren.
- Daarna bellen/kloppen we aan, als er niet wordt open gedaan bellen we opnieuw op de telefoon.
- we wachten een kwartier, is er daarna nog niemand thuis dan gebruiken wij een KIB. (Kaart in bus) zodat de klant zelf eenvoudig een nieuwe afspraak kan maken.
Â
Voor @Annaemd is het in ieder geval ontzettend zuur, en is er in bovenstaand proces iets niet lekker gegaan.Â
Dank je wel.Â
Hierbij sluit ik het graag (er zijn ergere dingen op de wereld)
@ Ik_Combineer : goed verhaal, nog even dit :
[..]Â bellen we opnieuw op de telefoon.
Wat ziet de klant dan in zijn scherm ? Het nummer bedoel ik ? Ik mag aannemen het algemene nummer van kpn.
@ Ik_Combineer : goed verhaal, nog even dit :
[..]Â bellen we opnieuw op de telefoon.
Wat ziet de klant dan in zijn scherm ? Het nummer bedoel ik ? Ik mag aannemen het algemene nummer van kpn.
Dat kan een anoniem nummer zijn, het nummer van de monteur zelf of via 088-6601750. Dat laatste is waar we mee horen te bellen en wanneer er wordt terug gebeld (bel maar) hoor je een bandje dat een monteur heeft gebeld.
Â
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.