Skip to main content

Ik ben beheerder van een VVE in Haarlem en ik ben zelf ook klant al een aantal jaar een redelijk tevreden klant van de KPN. Wij hebben als VVE bestuur in 2022 toestemming gegeven voor het plaatsen van glasvezel en dat is allemaal goed verlopen.

Onlangs wilde mijn buurman van de 2de etage van toch glasvezel en hebben wij daar als VVE bestuur daar apart ook toestemming voor gegeven. Er heeft GEEN schouw plaatsgevonden en bij mijn buurman is er een houtwerk lambrisering in huis, zodat de glasvezel hoger is aangelegd aan de gevel van het pand.

De hoogwerker was ook niet gekomen en de monteurs zijn met een ladder gaan werken.

Dit gebeurde op maandag 19 augustus jl.

De witte kabelgoot is geplaatst en zou ook weer vervangen worden, die is niet vervangen maar weggehaald...en ik heb gezien dat de kabel tussen de twee panden is weggewerkt en er ook stuk steen van gevel af is. Het is absoluut geen fraai gezicht als je het vergelijkt met de andere aanleg aan de rechterkant van het pand (zie ook bijgevoegde foto). 

Ik begrijp eerlijk gezegd niet waarom die kabel zo is weggewerkt tussen de twee panden bij de spouw.…

Graag zouden wij willen zien dat er een passende oplossing komt en dat het met een RVS kabelgoot alsnog netjes wordt geplaatst en dat stukje muur wordt opgevuld of door de kabelgoot wordt weggewerkt.

Mijn buurman heeft de afgelopen weken maar liefst 12 telefoontjes de afgelopen weken gepleegd en meerdere contactformulieren richting KPN Netwerk gestuurd en er is iemand wezen kijken en die gaf dat dit echt niet kan, maar daarna is er NIETS meer vernomen.

Graag ons niet verwijzen naar het klachtenformulier van KPN netwerk dat hebben wij dus al een aantal maal ingevuld, en een levend persoon spreken op de telefoonlijn van KPN netwerk is ons tot op heden ook nog niet gelukt.

Ik vind het werkelijk waar schandalig hoe er door KPN Netwerk en Allinq gewerkt wordt…

Het waren dus monteurs van Allinq.

KPN moet eens goed de bezem er doorheen halen bij KPN Netwerk en die onderaannemers.

De klantenservice van KPN zei aan de telefoon dat het 1 bedrijf is…..really?

 

Er zijn nog geen reacties. Reageer als eerste.

Reageer