Skip to main content

Sinds januari 2019 ben ik klant bij kpn.

Op 25 oktober ben ik verhuist naar een nieuwe woning waarbij ik mijn contract van kpn mee wilde nemen naar de nieuwe woning

omdat het voor mij niet duidelijk was of er een isra punt aanwezig was heb ik eind september contact op genomen met kpn met betrekking tot de verhuizing en het isra punt, kpn gaf aan wanneer er een monteur zou komen ik daarna ook direct internet zou krijgen bij mijn nieuwe woning en niet meer bij de oude woning.

aan de hand van deze informatie Is er een afspraak gemaakt op 18 oktober.

de monteur zag dat er een isra punt aanwezig was, maar dat deze zeer verouderd was en heeft deze vervangen. De monteur kon zijn werkzaamheden niet afmaken en daardoor ook niet het internet aansluiten. Vervolgens heeft de monteur met kpn contact opgenomen om een afspraak in te plannen op 23 oktober om de werkzaamheden af te maken en het internet te activeren.

nadat de monteur weg was heb ik geconstateerd dat hij de nieuw gestuukte muur heeft beschadigd en dat het isra punt zeer scheef is gemonteerd dat de binnendoos van het isra punt zichtbaar is.

 

vervolgens heb ik direct met kpn contact opgenomen met betrekking tot dit probleem.

zij gaven aan dat ik hiervan een schriftelijke klacht moest indienen.

ook konden zij de gemaakte afspraak van 23 oktober niet terug vinden en moest ik een nieuwe afspraak maken met betrekking tot het activeren van het internet op het nieuwe adres.

deze werd vervolgens gemaakt voor 7 november, er was geen eerdere mogelijkheid.

waarnaar ik heb aangegeven dat dit geen oplossing is aangezien ik vanaf 25 oktober niet meer woonachtig was op het oude adres.

zij konden hierin niks betekenen te weten de enige oplossing dat kpn hierin heeft gegeven was een gedeeltelijke vergoeding van de maandelijks kosten van het abonnement is niet in verhouding en is dan ook afgewezen.

 

uiteindelijk heeft kpn op aandringen een noodpakket toegestuurd waardoor ik niet op kosten word gejaagd met betrekking tot mijn mobiele abonnementen.

doordat ik midden in een verhuizing zat heb ik nog geen officiële klacht kunnen indienen. 

Na de verhuizing heb ik een ongeluk gehad waardoor ik ben geopereerd en in het ziekenhuis ben opgenomen.

vandaag contact opgenomen met kpn met betrekking tot bovenstaande.

en dat. Nieuwe klanten op dit moment een televisie ontvangen bij het afsluiten van een contract.

aangezien ik meerdere problemen heb gehad met betrekking tot mijn abonnement en aansluiting waarbij ik ook schade heb opgelopen en dat mijn contract bijna verloopt.

wilde ik een compensatie met betrekking tot het iets vervroegd verlengen van mijn abonnement met de daarbij welkomst kado.

de telefoniste heeft mij vervolgens zeer onbeschoft aangesproken en toonde geen enkele empathie met betrekking tot bovenstaande. 

Ik heb meermaals aangegeven dat ik snap wat de regels zijn. 

Maar dat ik dit een redelijke compensatie vond in verband met de gemaakte schade van kpn, waarnaar zij aangaf dat ik de officiële klacht nog niet had in gediend, wanneer ik dit wel had gedaan had er eventueel een compensatie gegeven kunnen worden en dat deze fout bij mij lag. 

 

Ik heb aangegeven dat ik dit inderdaad eerder had willen doen maar aangezien door de onvoorziene persoonlijke situatie hier niet aan toe gekomen was.

 

ik vind het zeer betreurenswaardig dat kpn op deze manier met zijn klanten omgaat en aanspreekt.

 

Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking

Beste @Ahmet1988, welkom op het forum! Wat een verhaal zeg! Wat jammer om te lezen dat je ervaringen met ons zo slecht zijn 😞. Ik wil graag met je meekijken, wil je hiervoor je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Ben jij inmiddels wel thuis na het ongeluk? Hopelijk gaat het al beter met je. 


Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd, dus hopelijk heb je toch op een andere manier een oplossing gevonden. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten.Â