Skip to main content

Ik ben zó boos op KPN!

 

Opsomming:

  • Abonnement is op 10 maart opgezegd
  • Opzegging is via mail bevestigd
  • Eind mei bleek het abonnement nog te lopen, terwijl 11 april de laatste dag zou zijn
  • Telefonisch contact gezocht op 30 mei. Er werd bevestigd dat het abonnement alsnog zou worden beëindigd 
  • Op de laatste factuur (die nog niet betaald is) is het abonnement nog steeds zichtbaar.
  • Afgelopen weekend heb ik telefonisch contact gezocht. Er werd me verzocht om een mail met 'bewijs van de opzegging’ te sturen.
  • In de afgelopen dagen geprobeerd een mail adres te achterhalen: die bleek niet te bestaan volgens de chatbot
  • Tevens geprobeerd een chat te starten. Ook dit bleek niet mogelijk volgens de chatbot.
  • Direct daarna toch maar weer via telefonisch contact geprobeerd. Na 2x geprobeerd te hebben werd in beide gevallen het gesprek automatisch beëindigd en in beide gevallen na 15 minuten wachttijd!

 

Ik eis dat het abonnement alsnog en met terugwerkende kracht beëindigd wordt. Het kan toch niet zo zijn dat ik herhaaldelijk en met veel moeite de fout van KPN moet uitzoeken en oplossen?

  •  

Als u een bevestiging hebt ontvangen dan kan de medewerker deze ook zien. Als de medewerker deze niet kan vinden dan is mijn advies een schriftelijke klacht in te dienen via de site van kpn, daar kunt u dan ook de bevestiging van de beëindiging uploaden. Succes!


Wauw, alweer zo’n behulpzame reactie. En alweer kan ik zélf gaan zoeken!


Het was goed bedoeld en de enige manier om een document te uploaden.  Mijn advies was goed en behulpzaam bedoeld. Ik ben op vakantie en toch neem ik de moeite om hier een antwoord op te geven.


Google op KPN klacht, en je hebt het gelijk gevonden. Klachtenformulier 


Wauw, alweer zo’n behulpzame reactie. En alweer kan ik zélf gaan zoeken!

Het zijn vaak gewoon mensen met een KPN abonnement die andere mensen zo goed mogelijk proberen te helpen. Wij doen dit in onze vrije tijd. Slechts de moderatoren zijn in dienst bij KPN om dit forum te begeleiden..

 


Wauw, alweer zo’n behulpzame reactie. En alweer kan ik zélf gaan zoeken!

Iedereen met een groene naam met KPN logo er achter is een moderator. Die willen vast met liefde mee kijken en uitzoeken waar dit mis gaat. Wel is het zo dat ze dit enkel kunnen doen als u uw profiel heeft ingevuld met uw informatie. Dit kunt u op deze pagina doen. 


@pooldijk Welkom op het forum. 

Wat jammer om te lezen dat het opzeggen van je abonnement zoveel moeite moet kosten. Ik controleer graag voor je hoe dit zit en wat ik voor je kan betekenen. 

Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt? 

Zoals hierboven overigens al gemeld is, @kevster is geen medewerker van KPN en probeert enkel te helpen. Zoals @edwin.vdb ook al aangeeft

Wauw, alweer zo’n behulpzame reactie. En alweer kan ik zélf gaan zoeken!

Het zijn vaak gewoon mensen met een KPN abonnement die andere mensen zo goed mogelijk proberen te helpen. Wij doen dit in onze vrije tijd. Slechts de moderatoren zijn in dienst bij KPN om dit forum te begeleiden..