Skip to main content

Goedendag,

 

Heb problemen met mijn snelheid van mijn internet krijg niet het juiste snelheid binnen heb hier over snachts gebeld. Uw eerste collega wou het lijn gaan testen maar verbinding was dus verbroken. Mijn internetsnelheid hoort 500 MB te zijn maar krijg ongeveer 100MB binnen. ( Direct via uw modem getest met kabel op verschillende apparaten snelheid die ik kreeg is rond 100MB.)

 

Hierover heb ik per direct terug gebeld 2de collega was absoluut niet klantvriendelijk en kon geen empatie tonen. Heb uw 2de collega verteld dat ik zelf ook IT heb gedaan en dat het probleem niet bij mijn apparaten lag. Na dit vermelding bleef uw collega de standaard vragen verder te stellen. Heb toen nogmaals verteld dat dit niet het probleem was en dat ik een snellere oplossing wou. Als antwoord kreeg ik dat hij zou gaan bepalen wat hij zou gaan vragen en dat hij mijn toon niet oke vond. Na dat antwoord heb ik gevraagd om de naam van uw collega. Hij zegt mijn naam is ‘Gaat jouw niks aan’ en verteld dat hij er gaat voor zorgen dat ik niet geholpen wilt worden. Dus ik zei dus u bedreigd mij? Na dat heeft hij opgehangen en kon ik u niet meer terug bellen.

Heb toen per direct al mijn extra producten direct uit mijn pakket gehaald.

 

Ik ben er kotsmisselijk van geworden.

 

 

 

Als je de NT en Experiabox weer aangesloten hebt... Brandt op de NT het lampje bij Glas en Ethernet groen of oranje?

 

(KPN is een te groot bedrijf geworden, klantvriendelijkheid is steeds verder te zoeken)


Als je de NT en Experiabox weer aangesloten hebt... Brandt op de NT het lampje bij Glas en Ethernet groen of oranje?

 

(KPN is een te groot bedrijf geworden, klantvriendelijkheid is steeds verder te zoeken)

dank u wel voor uw bericht ik ben nu aan het werk maar zal na mijn werk kijken.

nee klantvriendelijk waren ze zeker niet.


Als je de NT en Experiabox weer aangesloten hebt... Brandt op de NT het lampje bij Glas en Ethernet groen of oranje?

 

(KPN is een te groot bedrijf geworden, klantvriendelijkheid is steeds verder te zoeken)

hij staat groen


Als je de NT en Experiabox weer aangesloten hebt... Brandt op de NT het lampje bij Glas en Ethernet groen of oranje?

 

(KPN is een te groot bedrijf geworden, klantvriendelijkheid is steeds verder te zoeken)

hij staat groen


En Ethernet lampje is ook groen?

Heb je overigens ooit wel die 500 Mbps gehaald (bekabeld op de Experiabox)?


Als je de NT en Experiabox weer aangesloten hebt... Brandt op de NT het lampje bij Glas en Ethernet groen of oranje?

 

(KPN is een te groot bedrijf geworden, klantvriendelijkheid is steeds verder te zoeken)

hij staat groen


En Ethernet lampje is ook groen?

Heb je overigens ooit wel die 500 Mbps gehaald (bekabeld op de Experiabox)?

klopt inderdaad

heb tot juni/juli zonder problemen gebruikt


@aliteker Welkom op het forum. Wat waardeloos dat je zo'n slechte ervaring aan de telefoon hebt gehad en dat je een trage internet verbinding ervaart sinds juli. Ik zoek graag voor je uit of ik je verder kan helpen. Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en het mij kunnen laten weten als dit gelukt is? Dan kan ik je gegevens er bij pakken en uitzoeken of er iets is dat ik voor je kan betekenen. 


@aliteker Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!