Skip to main content

Nou ik heb ook een mooie….

 

Chat netjes met KPN, al meer dan 9 jaar trouwe klant, nooit en x een achterstallige betaling en 4 mobiele abonnementen met thuis tv en internet glasvezel.

Vraag netjes of ik korting kan krijgen daar een nieuw abonnement wel een aantal maanden ½ geld krijgt.

nee nee nee was het antwoord, waana ik zei, dan zeg ik het op en stap ik over….dat moest ik dan maar doen.

Ik zoeken en kwam uit bij ZIGGO, alle bekabeling in mijn huis aangepast naar ethernet en coax...zodat ik zelf kan kiezen…. ZIGGO aangemeld op zaterdag en hun zouden KPN opzeggen…

Maandag gebeld door kpn, sorry bla bla bla…. mogen wij u een aanbieding doen..

Ik had al doe maar, maar ik ben niet voor nix 2 dagen bezig geweest met alle kabels in huis.

Een knap voorstel gekregen, maar toch ik heb principes, helaas ik ga naar ZIGGO en kom volgend jaar wel weer terug.

In nog 4 weken KPN. En nu….elke dag storing, modem resetten, elke dag zelfde tijd, tussen 00.30 en 0100 uur...Waardeloos, dus toch maar bellen. Heeft u het modem al gereset,….zien ze dat ik gemiddeld 12 keer per dag offline ben. En terwijl we aan de lijn zitten doen ze het modem in fabrieksinstellingen zetten….(zonder mijn medeweten, alles viel weg) confronteer de persoon aan de andere kant ermee, geeft aan dat hij dat doet. Dus geeft aan een nieuw modem op te sturen, ik zei is goed, maar tis nog maar 3 weken en dan ben ik weg bij jullie…..geen probleem.

Nadat we savonds de buitencamera's wilden bekijken, zag ik nix meer, kon niet meer printen, alle instellingen waren even gereset door KPN zonder mijn medeweten, ik zeer pissig weer dik een uur bezig mijn fixed ip adressen erin, poorten opnieuw gezet…..bedankt kpn, wat ben ik blij dat ik daar weg ga….. maar ik kreeg nog een nieuw modem…..ik bericht dat ie klaar lag...denk, dan hebben we nog 3 weken knap beeld en internet…..kom bij het ophaalpunt….. eerst de oude inleveren !!!!!!! dan krijg je de nieuwe mee…. De desbetreffende persoon zei nog je kan beter overstappen….AL… stuur dat modem maar terug…...Wat een waardeloos bedrijf, denk je nog een klein beetje service krijgt…. Snappen de mensen dan echt niet dat ik een werkend modem in ga leveren zonder het nieuwe modem eerst getest te hebben….stel hij doet het niet ???? wat dan, weekje zonder alles….

 

KPN bedankt voor deze ON service, deze klant zie je echt nooit meer terug !!!!

En ja ook de rest van de wijk is al bezig overstappen !!!!

Gelukkig ook al mijn aandelen KPN verkocht

 

AJO

Admin: eigen topic aangemaakt en titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Dag @vanderplas.  Allereerst welkom op het Forum. Het is een flink verhaal en ik snap dat je dit hier deelt. Ik lees eigenlijk verschillende situaties waar je ontevreden over bent. Als ik het goed begrijp is je klacht ontstaan, omdat je graag korting wilde, maar mijn collega via de chat aangaf je geen korting te kunnen geven.

Voor wat je tv- en internetabonnement betreft sluit je een contract af met een jaar looptijd. Daarna ben je contractvrij en als je geen actie onderneemt loopt je abonnement gewoon door. Aan het eind van je contracttermijn zijn er geen nieuwe aanbiedingen. Als je tevreden bent hoef je niets te doen en dan blijft alles zoals het is. Als er een nieuwe abonnementsvariant beschikbaar is, kun je daar natuurlijk wel naar overstappen. In plaats eenmalige kortingen bieden we wel KPN Compleet, waarmee je doorlopend voordeel ontvangt als je aan de actievoorwaarden voldoet. Ben je niet meer tevreden? Dan kun je er inderdaad ook voor kiezen om over te stappen. 

Nu begrijp ik dat je dit laatste hebt gedaan en de afdeling Opzeggen je toen alsnog een aanbod heeft gedaan. Hier ben je niet op ingegaan, omdat je al werk had gemaakt van een coax-aansluiting. Dat begrijp ik volledig. Het is natuurlijk heel vervelend dat je na zo'n opzegging plotseling problemen met je verbinding ervaart. Het is dan al helemaal balen als je modem wordt teruggezet naar fabrieksinstellingen zonder dat je dit weet. Een reset betekent inderdaad dat alle persoonlijke instellingen en configuraties verloren gaan. Mijn collega had dat moeten communiceren. Excuses dat dit niet is gebeurd. 

Verder lees ik dat er een nieuw modem is opgestuurd. Het klopt dat we werken met een omruilservice. Je dient dus het oude modem in te leveren om je nieuwe modem in ontvangst te kunnen nemen. Dat is beleid en hier kan ik je helaas dan ook niet bij helpen. Ik kan je niet met honderd procent zekerheid garanderen dat het probleem is opgelost, zodra je het nieuwe modem installeert. Wel is het zo dat we klaarstaan om je te helpen als een nieuw modem niet de oplossing blijkt te zijn. Dan onderzoeken we het probleem verder. Mocht je nog aan de slag willen, laat het dan gerust weten.


en dit is ook 1 van de redenen dat ik een eigen router achter het glasvezel kastje heb

eigen beheer

en dat is heel belangrijk

ook 1x gehad dat mijn v10 een reset heeft gehad van kpn (jaren geleden)

en weet nu nog niet waarom

waar ik benieuwd naar ben is dat bij @vanderplas het 9 jaar gewerkt heeft en na een opzegging in een keer problemen met de verbinding heeft

hoe kan dit @Natasja ik ben benieuwd


hoi peter dank je wel….

Volgens mij had ik al eerder problemen, maar niet op het niveau waar ik nu de problemen ondervindt.

Maar zonder dat ze zeggen dat ze een nieuwe modem/router opsturen dat je eerst de oude in moet leveren echt bizar….Dit is geen policy, ook omdat het een zeer oud model is (9 jaar oud), die wordt echt niet meer ingezet voor een volgende klant. Ook dat ze je vertrouwen totaal beschamen, dan ik een 9 jaar oud model router misschien wel niet terug ga sturen….. sorry hoor, daar kan ik met mijn pet niet bij.

Zeg maar de druppel…..Zonde want ik vond het echt wel een mooi bedrijf met een mooi product.

 

 


Reageer