Skip to main content

KPN Klantenservice,
ter attentie van de heer Jörg Kramer.
Kenmerk: ***

Geachte heer Kramer, 
 
begin juli heb ik u gevraagd bij mij tv en internet te installeren op mijn nieuwe adres,

6 juli kreeg ik van u een brief dat op

14 juli een monteur van de KPN zou komen. Die constateerde op die 14e een probleem met de kabel, via zijn thuisbasis zou er een kabelinstallateur komen. Aangezien het wat later op de middag was, zou die pas de volgende dag contact met mij zoeken. Dat duurde meerdere dagen. De KPN monteur mocht het niet zelf opknappen: dat moest het kabel installatiebedrijf (Selecta?) doen. Vrijdag middag

17 juli (14.30u) zou die kabel monteur komen. Het 'normale' kabel installatiebedrijf kon echter  niemand sturen, dus scharrelde het bedrijf iemand op die 150 km verderop bezig was, dus werd het weer eind van de middag.

De monteur was in een paar minuten klaar, belde zijn bedrijf, die het weer doorgaf aan KPN, die dus pas weer op maandag contact met mij zou zoeken ... Dat werd donderdag

23 juli. Ik was op dat moment in Engeland. We (de KPN monteur en ik) spraken af dat hij op

3 augustus langs zou komen. Een vriend had alles al geïnstalleerd, de monteur bevond alles in orde!

 

Konklusie: 
DANKZIJ DE MARKTWERKING HEB IK EEN MAAND LANG GEEN INTERNET (NOCH TV) GEHAD, EN EXTRA KOSTEN, EN HEBT OOK U VEEL EXTRA KOSTEN GEHAD. DE BEIDE MONTEURS HEBBEN UITSTEKEND WERK VERRICHT, MAAR WAREN AAN HANDEN GEBONDEN.

Ik moest elke dag naar een kroeg om mijn internet zaken en financiën te regelen!
Eigenlijk zou ik die kosten moeten declareren.

Vriendelijke groet,
arnold van kalken 
***

 

Admin: adresgegevens verborgen i.v.m. privacy

Beste @lemaheesli3373, welkom en excuses voor de late reactie! Fijn dat u de moeite neemt om uw verhaal hier te doen. Ik ben het met u eens dat dit wel erg lang geduurd heeft. Dat had zeker sneller gemogen, helemaal omdat het u ook behoorlijk wat tijd en moeite gekost heeft, zoals ik het nu lees. Ik neem uw ervaringen intern mee, bedankt voor het delen! Fijn dat de diensten op dit moment in ieder geval wel werken 🙂.