Skip to main content

Goedemiddag,

een aantal dagen geleden heb ik een klacht via jullie website ingediend over slecht werkende WiFi bij mij in huis. Ik ben zojuist terug gebeld door een medewerker van jullie klantenservice en ik ben tijdens het gesprek ronduit onbeschoft te woord gestaan door de medewerker.

Bij het aanhalen van mijn argumenten waarom ik de door jullie aangeboden service niet voldoende vind, bleek dat de medewerker het noodzakelijk vond om haar stem te verheffen tegen mij, toen ik haar daarop aansprak en mijn argumenten nogmaals wilde overbrengen bleef deze collega doorpraten. Nadat ze mij wederom onderbrak werd er vervolgens met verheven stem tegen mij gezegd dat de medewerker niet meer verder met mij in gesprek wilde gaan en werd het stil aan de andere kant van de lijn. Hierop heb ik de verbinding verbroken.

Ik vind het geen stijl om mensen op deze manier telefonisch te woord te staan, al helemaal niet mensen die al langere tijd jullie diensten afnemen. Ik zie graag dat er een serieus antwoord komt op mijn eerste klacht, dat er geluisterd wordt naar mijn argumenten en dat de medewerker in kwestie in ieder geval intern aangesproken wordt op de manier waarop ik te woord gestaan ben. Ik ben niet uit op persoonlijke excuses, daar heb ik verder ook geen behoefte aan, maar ik zie graag dat ik als betalende klant op een normale en klantvriendelijke manier te woord gestaan wordt.

Dag @MichielVeer op het forum helpen klanten elkaar en springt een moderater bij indien nodig.  Die gaat hier ook zeker op reageren.  De wachttijd is een dag of twee. Als forumlid kan ik wel reageren op je problemen met wifi. Je betaalt  voor een goede verbinding tot en met het modem.  Alles wat daarna komt is voor de klant.  Zo ook wifi. Dat kan ook niet anders want wifi gaat door de lucht en daar heeft geen enkele provider invloed meer op. Je zal dus zelf aan de slag moeten.  Kpn helpt je daarbij dmv de wifimanager.  Die optimaliseert de wifi en doet eventueel een mooie aanbieding wat betreft het kopen van wifiversterkers.  Anno 2023 ontkom je bijna niet meer aan wifiversterkers omdat er gewoon veel wifi in de lucht is. Hier de link naar de wifimanager. 


Hi @MichielVeer, welkom op het forum. 

Wat ontzettend naar als een medewerker zo heeft gereageerd. Ongeacht wat het probleem is zie ik geen noodzaak om je stem te verheffen. Uiteraard wil ik dit intern doorzetten. Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Dag @MichielVeer op het forum helpen klanten elkaar en springt een moderater bij indien nodig.  Die gaat hier ook zeker op reageren.  De wachttijd is een dag of twee. Als forumlid kan ik wel reageren op je problemen met wifi. Je betaalt  voor een goede verbinding tot en met het modem.  Alles wat daarna komt is voor de klant.  Zo ook wifi. Dat kan ook niet anders want wifi gaat door de lucht en daar heeft geen enkele provider invloed meer op. Je zal dus zelf aan de slag moeten.  Kpn helpt je daarbij dmv de wifimanager.  Die optimaliseert de wifi en doet eventueel een mooie aanbieding wat betreft het kopen van wifiversterkers.  Anno 2023 ontkom je bijna niet meer aan wifiversterkers omdat er gewoon veel wifi in de lucht is. Hier de link naar de wifimanager. 

Dit is inderdaad waar omdat er waarschijnlijk meerdere verbindingen in de buurt zijn, of juist hele dikke muren. Probeer de WiFi-manager in ieder geval.Â