Skip to main content
Kort verhaal:

3 maanden geleden prive abonnement omgezet naar zakelijk. Factuur staat nog steeds privenaam en prive bankrekeningnummer (schrijven wel af van zakelijke rekening).

Vorige maand 2 uur bezig geweest met contact klantenservice en alles zou goed moeten zijn.

Maar raad eens deze maand weer verkeerd, en na 2 uur bezig geweest te zijn om contact te krijgen met klantenservice. Kunnen ze mij niet helpen omdat ze de verkeerde afdeling zijn.. doorverbinden is weer 30 minuten wachten...



Opzeggen en andere provider is sneller! Niet eens een mailadres waar je alles naar toe kan mailen. Jammer maar ik denk dat ze mij kwijt zijn als klant



*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board
Hallo @RonHoo Goed dat je dit hier meldt. Nu bevindt je je wel op het KPN Forum voor de consumentenmarkt en omdat je aangeeft dat het om een zakelijk abonnement gaat kan het zijn dat ik je moet doorverwijzen. Maar ik kijk eerst graag mee. Volgens mij wacht je lang genoeg op een antwoord.



Kun je me iets meer toelichting geven? Om wat voor een abonnement gaat het: voor tv/internet of een mobiele aansluiting?



Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Gegevens aangevuld.

Gaat om alles in 1 pakket. 3 maanden geleden omgezet naar bedrijf. Factuur moet op bedrijfsnaam, maar blijft op privenaam staan en op prive bankrekeningnummer. Terwijl er wel wordt afgeschreven van zakelijke rekening..

Graag voor de laatste factuur een creditfactuur en dan de juiste factuur met de juiste gegevens erop (zoals in mijn KPN staat).



Dank,

Gr,

Ron
Hallo @RonHoo Dank voor het aanvullen van je gegevens en de toelichting. Nu zie ik dat er naar aanleiding van eerder contact al een klacht is ingediend. Het heeft weinig zin dat ik daar nu nog een keer overheen ga. Ik wil voorstellen om dit even af te wachten, waarbij ik zelf uiteraard ook zal kijken hoe dit voor je wordt opgepakt. Is dat ok?
Beste Bart, ik weet niet precies wat er gebeurt, maar krijg een mail van KPN dat mijn gegevens zijn gewijzigd.... er is niks gewijzigd.

Het enige wat ik wil is de juiste factuur. Dus met het bankrekeningnummer waarvan jullie afschrijven en de bedrijfsnaam op factuur. En dan met terugwerkende kracht vanaf vorige maand.

Kan jij hiervoor zorgen?

Dank!

Gr,

Ron
Beste Bart, ik weet niet precies wat er gebeurt, maar krijg een mail van KPN dat mijn gegevens zijn gewijzigd.... er is niks gewijzigd.

Het enige wat ik wil is de juiste factuur. Dus met het bankrekeningnummer waarvan jullie afschrijven en de bedrijfsnaam op factuur. En dan met terugwerkende kracht vanaf vorige maand.

Kan jij hiervoor zorgen?

Dank!

Gr,

Ron


Ha @RonHoo Ik zie dat een collega eerder vandaag geprobeerd heeft om je te bellen: heb je ook een oproep gemist? Zet voor de zekerheid even een bereikbaarheidsnummer in je profiel, dan kan ik dat doorgeven. Er wordt nog een poging gedaan om je te bellen.
Hallo @RonHoo Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met een collega. Is alles nu goed geregeld? Laat het gerust weten.
Beste Bart, inderdaad contact gehad en nee nog niet geregeld.

Schijnt heel moeilijk te zijn om de juiste naam en bankrekeningnummer op een factuur te zetten....

Maar het wordt nog verder uitgezocht, ga wel weer wachten, overstapservice naar Ziggo is in ieder geval sneller 🙂
Beste Bart, inderdaad contact gehad en nee nog niet geregeld.

Schijnt heel moeilijk te zijn om de juiste naam en bankrekeningnummer op een factuur te zetten....

Maar het wordt nog verder uitgezocht, ga wel weer wachten, overstapservice naar Ziggo is in ieder geval sneller :-)


Oef... da's niet helemaal de update waar ik op hoopte. Ik zie inderdaad dat mijn collega's hard aan het werk zijn en ik ga er toch echt vanuit dat men het nu voor je gaat oplossen. Ik hoop toch echt dat we de overstapservice weten te verslaan.

Reageer